حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : هيچ كس روز قيامت در امان نيست ، مگر آن كه در دنيا خدا ترس باشد.


» » » » مسئولان برای محرومیت‌زدایی از حاشیه مشهد تلاش کنند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: چهره حاشیه شهر مشهد بهبود یافته و با گذشته قابل مقایسه نیست، لذا باید تلاش کنیم در سال ۱۴۰۰ چیزی به عنوان حاشیه شهر نداشته باشیم.

...

به گزارش  کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در مراسم بهره‌برداری از بلوار الزهرا (س) مشهد در حاشیه شهر مشهد با اشاره به اینکه در این منطقه شهرداری، کمیته امداد، سازمان تبلیغات اسلامی، سپاه و دیگر ارگان‌ها برای هماهنگی ستاد تشکیل دادند و حرکتی جهشی در این منطقه انجام گرفت، گفت: چهره حاشیه شهر مشهد بهبود یافته و با گذشته قابل مقایسه نیست، شهرداری فعالیت‌های خوبی در حاشیه شهر مشهد انجام داده است، همچنین سپاه و کمیته امداد محرومیت‌زدایی کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: همانطور که رهبر معظم فرموده بودند ما چیزی به عنوان حاشیه شهر نباید داشته باشیم، برخی برای فعالیت‌های سیاسی از حاشیه شهر استفاده و کاسبی سیاسی می‌کنند، لذا باید طوری باشد که این کاسبان نتوانند سوژه پیدا کنند.

وی افزود: با اقدامات شهردار برای رفع مشکلات ایاب و ذهاب، این سوژه از دست این افراد گرفته می‌شود، لذا امیدواریم امسال چیزی تحت عنوان حاشیه شهر نداشته باشیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.