حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فقيه حقيقى، زاهد در دنيا، مايل به آخرت و چنگ زننده به سنّت پيامبر اكرم(ص) است.


» » » » امام جمعه گناباد: دولت سیزدهم شباهت زیادی به دولت شهید رجایی دارد

امام جمعه گناباد: دولت سیزدهم شباهت زیادی به دولت شهید رجایی داردامام جمعه گناباد گفت: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم شباهت زیادی به خصوصیات دولت شهید رجایی دارد و از هیچ تلاشی برای خدمت صادقانه به مردم دریغ نمی کند.

...

به گزارش کاوش نیوز حجت الاسلام حسن صادقی نسب روز چهارشنبه به مناسب نخستین روز از هفته دولت در دیدار با مسوولان دستگاههای اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی گناباد افزود: شهیدان رجایی و باهنر تنها برای رضای خدا و خدمت به مردم مسوولیت را پذیرفتند و در مدت کوتاه مسوولیت خود در خدمت به ملت شب و روز نمی شناختند و با همه توان و روحیه جهادی در خدمت دین مبین اسلام و آحاد جامعه قرار داشتند و دولت سیزدهم هم با روحیه جهادی و خستگی ناپذیر در این مسیر گامهای موثری برداشته است.

وی ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر الگوی مهمی برای کارگزاران نظام اسلامی و  افتخارشان خدمت رسانی به مردم بود و علاوه بر خدمت صادقانه به مردم در مسیر احیای ارزشهای اسلامی هم اقدامات خوبی انجام دادند و خصوصیات آنها باید الگویی برای همه مسوولان قرار بگیرد.

امام جمعه گناباد گفت: دولت سیزدهم هم دولتی در تراز انقلاب اسلامی است  و آیت الله رئیسی و دولتمردان این دولت در یک سال نخست فعالیت خود ثابت کردند که با روحیه جهادی و انقلابی در هر شرایطی می توان به مردم خدمت صادقانه انجام داد.

صادقی نسب افزود: اصلاح و حذف ارز ترجیحی که همه اقتصاددانها و حتی اصلاح طلبان هم آن را یک ضرورت برای کشور می دانستند و دولت دوازدهم جرات اجرای آن را نداشت  دولت سیزدهم با قبول همه مسائل و مشکلات تابعه در راستای مصلحت نظام جمهوری اسلامی انجام داد و هر جراحی اقتصادی در ابتدا سخت و تلخ است ولی در نهایت درآینده نتایج خوبی در راستای منافع مردم و کشور به دنبال دارد.

وی اعتماد نداشتن به غربی ها را از دیگر خصوصیات دولت سیزدهم دانست و ادامه داد: غربیان در سالهای گذشته به جر تاراج منافع ملتهای مظلوم هیچ هدفی را دنبال نکردند و نباید به آنها امیدوار بود.

فرماندار گناباد هم در این دیدار گفت: ۵۴ طرح عمرانی با اعتبار سه هزار میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

رضا نصیری گفت: هفته دولت علاوه بر آن که فرصت مناسبی برای تبیین و انتقال دستاوردهای دولت سیزدهم به مردم است مجالی است که خود را با این مساله تطبیق دهیم که آیا در مسیر اهداف و معیارهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی حرکت می کنیم و در غیر این صورت باید خود را اصلاح کنیم و شیوه های فعالیت خود در راستای این معیارها را تطبیق دهیم.

در نخستین روز از هفته دولت کلینیک تخصصی دندانپزشکی ویژه ایثارگران نیز با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در شهرستان گناباد به بهره برداری رسید.

دوم تا هشتم شهریور ماه هر سال در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران هفته دولت نام گذاری شده است تا ضمن تجدید عهد با رییس جمهوری شهید مرحوم محمد علی رجایی  و نخست وزیر شهید مرحوم محمد جواد باهنر خدمات یک ساله دولت مستقر نیز بازگو شود.

روز هشتم شهریور سال ۱۳۶۰منافقان با منفجر کردن دفتر نخست وزیری ایران رییس جمهور رجایی و نخست وزیر باهنر را به شهادت رساندند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.