حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : دوست هركس عقل او و دشمنش جهل اوست.


» » » » دهه ی فجر، مجالی برای احیای ارزش های الهی و آرمان های شهدا و امام شهیدان است

ایمان، خودباوری، عدالت، استقلال و آزادی از جمله میراث های ماندگاری است که از امام راحل (ره) و شهدا به ما به ارمغان رسیده است که باید قدر دان آن باشیم.

...

کاوش نیوز: استاندار خراسان رضوی در مراسم جشن 39 سالگی انقلاب اسلامی که به همت شهرداری مشهد مقدس و روزنامه ی شهرآرا برگزار شده بود؛ حضور یافت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان در این مراسم؛ از دهه ی فجر به عنوان مجالی برای احیای ارزش های الهی و آرمان های شهدا و امام شهیدان یاد کرد.
وی افزود: ایمان، خودباوری، عدالت، استقلال و آزادی از جمله میراث های ماندگاری است که از امام راحل (ره) و شهدا به ما به ارمغان رسیده است که باید قدر دان آن باشیم.
استاندار خراسان رضوی با بیان این که خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیقی است که خداوند نصیب خدمتگزاران مردم کرده است؛ گفت: خادمان شهر بهشت از توفیقی مضاعف برخوردار شده اند که به زائران و مجاوران بارگاه منور حضرت علی بن موسی الرضا (ع) خدمت می کنند.
رشیدیان تاکید کرد: خدمت صادقانه به مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی و تلاش برای ارتقای میزان رضایتمندی آنان، باید سرلوحه ی کار مدیران و خدمتگزاران باشد.
وی بار دیگر از تمامی آحاد جامعه و اقشار مختلف مردم برای حضور و مشارکت در راهپیمایی پر شکوه 22 بهمن دعوت به عمل آورد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.