حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : به درستي كه من مرگ را جز سعادت نمي بينم و زندگي با ستمكاران را جز محنت نمي دانم.


» » » » قدردانی فرماندار از مشارکت ۷۳ درصدی مردم فردوس در انتخابات

فرماندار فردوس طی پیامی از حضور و مشارکت ۷۳.۴۸ درصدی مردم شهرستان در انتخابات قدردانی کرد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: حمید حلاج مقدم فرماندار فردوس طی پیامی از حضور و مشارکت ۷۳.۴۸ درصدی مردم شهرستان در انتخابات قدردانی کرد.

متن پیام حلاج مقدم به این شرح است:

حضور موثر و پرشور ۷۳.۴۸ درصدی مردم شهرستان فردوس در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا (۲۸ خرداد ۱۴۰۰) نشان از آگاهی، تعهد و پایبندی آنان به نظام جمهوری اسلامی و ارزش های والای آن است.

بی شک، برگزاری انتخابات، یکی از مهمترین شاخص‌های مردم سالاری دینی است که در طول چهار دهه ی با برکت از عمر شکوهمند انقلاب اسلامی، به شکوفایی و کمال رسیده است.

اینجانب ضمن تشکر از تمامی اقشار مردم و کاندیداهای محترم شوراهای اسلامی و حامیان آنها و مسوولین دفاتر کاندیداهای ریاست جمهوری در شهرستان که با حضور خود و ایجاد شور و نشاط زمینه ساز مشارکت آحاد مردم عزیز شهرستان در انتخابات شدند، از زحمات خالصانه تمامی دست‌اندرکاران برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه اعم از عوامل اجرایی، نظارتی، قضایی، بازرسی، امنیتی و انتظامی، خبرنگاران و اصحاب رسانه، صمیمانه قدردانی و سپاسگزاری می‌نمایم و این پیروزی بزرگ را به همه بزرگواران و رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.