حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : پنهان كننده كار نيك (پاداشش) برابر هفتاد حسنه است و آشكاركننده كار بد سـرافكنـده است و پنهان كننـده كـار بـد آمـرزيـده است.


» » » » داوطلبان از روشهای غیرحضوری برای ثبت نام در انتخابات استفاده کنند

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خراسان جنوبی:

داوطلبان از روشهای غیرحضوری برای ثبت نام در انتخابات استفاده کنند

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خراسان جنوبی بر ثبت نام الکترونیکی از سوی داوطلبان انتخابات تاکید کرد و گفت: از حضور در فرمانداری ها تا حد ممکن خودداری شود.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: مهدی قهرمانی با اشاره به انتخابات پیش رو بیان کرد: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شهر و روستا، امروز با ثبت نام کاندیداها کلید خورد.

وی با بیان اینکه داوطلبان می توانند به مدت هفت روز در این انتخابات ثبت نام کنند، افزود: ثبت نام از ساعت ۸ امروز چهارشنبه آغاز شده و تا ۲۶ اسفند ماه ادامه دارد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: انتخابات طی ۴۲ سال گذشته به عنوان نماد مردم سالاری دینی برگ ذرینی بوده و افتخار مردم و نظام است.

قهرمانی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای انتخابات پیش رو بیان کرد: داوطلبان می توانند از چهار روش برای ثبت نام در انتخابات استفاده کنند.

وی اپلیکیشن موبایلی را یکی از روش های پیش رو دانست و اظهار کرد: داوطلبان برای دانلود این اپلیکیشن می توانند به پرتال وزارت کشور مراجعه کنند.

قهرمانی با بیان اینکه مراجعه به دفاتر پیشخوان و فرمانداری ها از دیگر روش های ثبت نام است، افزود: تاکید ما بر ثبت نام غیر حضوری و ثبت نام الکترونیکی است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: داوطلبان در راستای حفظ سلامت خود و دیگر شهروندان تا حد ممکن از مراجعه حضوری به فرمانداری ها خودداری کنند.

وی خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات شد و افزود: حضور هر چه بیشتر مردم در این عرصه ها بیش از پیش دشمن را مایوس می کند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.