حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نشان منافق سه چيز است : سخن به دروغ بگويد ، از وعده تخلف كند و در امانت خيانت نمايد.


» » » » مجریان برای تامین سلامت و امنیت انتخابات آماده هستند

فرماندار فردوس گفت: مجریان برای تامین سلامت و امنیت انتخابات خرداد ماه آماده هستند و نخبگان و احزاب سیاسی هم برای برگزاری انتخابات پرشور تلاش کنند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: حمید حلاج‌ مقدم افزود: بر همه ما لازم است در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم و شاخص‌ها و ویژگی‌های انتخابات موثر شامل امنیت و سلامت انتخابات و رقابت و مشارکت حداکثری در انتخابات را به بهترین شکل رقم بزنیم.

وی گفت: در دو مقوله امنیت و سلامت انتخابات که برعهده وزارت کشور در سطح کلان و فرمانداری‌ها در سطح شهرستان‌هاست، تاکنون تمامی انتخابات در فضای سالم و در امنیت کامل برگزار شده است.

فرماندار فردوس اظهار داشت: نخبگان و احزاب سیاسی باید برای برگزاری انتخابات پرشور برای اقتدار نظام تلاش کنند تا حضور حداکثری مردم اتفاق بیفتد و مردم نقش موثرتری داشته باشند.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های نظام جمهوری اسلامی از ابتدای پایه‌گذاری توسط امام راحل این است که همه ارکان اجرایی نظام و هدایت نظام با رای مستقیم مردم بوده است.

حلاج مقدم گفت: امام راحل در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نوع نظام مدیریت کشور را به رأی گذاشت که بیش از ۹۸ درصد مردم به نظام جمهوری اسلامی رای دادند.

وی با بیان اینکه نظام ما مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است افزود: در کشور ما، انتخابات در شرایط متفاوت حتی یک روز هم به تاخیر نیفتاده که از ویژگی‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار فردوس تصریح کرد: اینکه اعلام می‌شود مردم در انتخابات نقشی ندارند، درست نیست چراکه مردم با شرکت در انتخابات نقش مستقیم و اثرگذاری در تعیین سرنوشت کشور ایفا می‌کنند.

وی گفت: سال‌هاست استکبار جهانی در راه اعتلای و پیشرفت جمهوری اسلامی دسیسه چینی و توطئه‌گری می‌کند و از ابتدای جمهوری اسلامی به دنبال این بوده که مشارکت مردم را در حوزه‌های مختلف کاهش دهد.

حلاج مقدم اظهار داشت: دشمنان به بهانه‌های مختلف به دنبال ناامید کردن مردم از نظام بوده‌اند و در سال‌های اخیر استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا بالاترین تحریم‌ها در تاریخ جهان را به کشور ما تحمیل کرده که باعث فشارهای اقتصادی زیادی به مردم شده و همه اینها به نوعی در انتخابات تاثیرگذار است.

وی گفت: باید در نظر داشته باشیم در چهار دهه گذشته پیشرفت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف از توسعه زیرساخت‌ها در شهرها و روستاهای دورافتاده تا حوزه‌های علم و فناوری، صنعت دفاعی و هسته‌ای داشته‌ایم و جزو کشورهای برتر دنیا هستیم که همه آنها نتیجه تلاش همگانی در کشور است.

فرماندار فردوس افزود: ما در شرایط عادی نبودیم و با همه توطئه‌ها به اینجا رسیده‌ایم لذا وظیفه همه ماست تا این دستاوردها را به مردم ارائه کنیم هرچند مردم ما به همه این امور واقف هستند.

وی بیان کرد: با اینکه مشکلات و کاستی‌هایی وجود دارد و بسیاری ممکن است در دوران مسوولیت‌شان در انجام وظایف خود خطاهایی کرده باشند اما مردم آگاه و فهیم ما قطعا با همه این مسایل حضور تاثیرگذاری در انتخابات خواهند داشت.

حلاج مقدم گفت: نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا واقف هستند که مردم دنبال شعار نیستند و به دنبال وعده‌هایی که عملیاتی نیست، نمی‌روند؛ مردم امروز دنبال برنامه عملیاتی هستند.

وی افزود: مردم دنبال افراد توانمند، صادق و عملگرا هستند که برنامه واقع‌گرایانه و قابل اجرا داشته باشند فارغ از اینکه از چه حزب، گروه و جناحی باشند و با شناسایی مشکلات موجود برای حل آنها راهکار مناسب بدهند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.