حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : هيچ بنده اى عالم نباشد تا اين كه به بالا دست خود حسد نبرد و زير دست خود را خوار نشمارد.


» » » » حرکت عظیم مردم توطئه بزرگ دشمنان را خنثی کرد

امام جمعه موقت بیرجند گفت: دشمنان برای توطئه بزرگ خود هزینه‌های زیادی کردند تا بتوانند در یک فرصت و بزنگاه شرارت‌هایشان را نشان دهند که به لطف خداوند متعال حرکت عظیم مردم این توطئه را نیز نابود کرد.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی در خطبه‌های نمازجمعه بیرجند افزود: حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی دفاع از اقتدار و امنیت کشور، بار دیگر دشمنان نظام را ناکام کرد.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با بسیجیان از این اقدام انقلابی مردم تقدیر کردند و فرمودند که من تکریم و تعظیم عمیق خود را به ملت بزرگ ایران ابراز می‌کنم چرا که ملت ایران با این حرکت، بار دیگر حقیقتا اقتدار و عظمت خود را نشان داد.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: نیروی انتظامی، سپاه و بسیج در اغتشاشات اخیر وارد میدان شدند و مردم نیز با حرکت بصیرتی خود موجب شکست استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی شدند و بار دیگر آنان را وادار به عقب نشینی کردند.

وی با بیان اینکه مردم در هر نظام نقش مهم و کلیدی دارند اضافه کرد: در وقایع اخیر نیز مردم رسالت و تکلیف الهی و انقلابی خود را در حمایت از نظام اسلامی به خوبی انجام دادند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ما برای اصل نظام خون‌های زیادی را تقدیم کرده‌ایم و مجاهدان فی سبیل الله در طول تاریخ زحمت‌های زیادی کشیده‌اند تا نظام اسلامی به پیروزی رسید این در حالی است که کار دشمنان این بوده که در این فتنه‌ اخیر تمام کم‌کاری‌هایی که به عدم مدیریت مناسب مسوولان بر می‌گشت را به پای نظام بگذارند.

وی افزود: مردم در انتخابات، خودشان موثر هستند و به صورت مستقیم مسوولان خود را انتخاب می‌کنند که باید مسوولان در مجموعه اجرایی مسائل را مدیریت می‌کردند و نباید یک باره به مردم شوک وارد می‌کردند بلکه می‌توانستند در پنج سال گذشته با روند ملایم، قضیه بنزین را مدیریت کنند.

حجت الاسلام نوفرستی اظهار داشت: مسوولان براساس تجربه‌های تلخی که در فتنه ۸۸ و فتنه ۹۶ داشته‌ایم باید اوضاع را تحلیل و پیش بینی می‌کردند نه اینکه مردم ناگهانی صبح جمعه متوجه گرانی قیمت بنزین شوند.

وی با اشاره به اینکه اسلام پرچمدار عدالت و آزادی در سطح جهان است گفت: اسلام به صورت صریح با ظلم و بی‌عدالتی مبارزه می‌کند و برای آن شرق و غرب فرقی ندارد.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: مجموعه بسیج پدیده بی‌نظیر و کاملا متکی بر اندیشه انقلاب اسلامی بوده که خداوند آن را بر قلب امام راحل انداخت و امروز به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی، فرهنگی و نظامی در سطح جهان مطرح است.

وی افزود: بعد از ماجرای تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در آبان ماه ۱۳۵۸ آمریکایی‌ها ما را تهدید کردند و ناوهای خود را به آب‌های منطقه آوردند که کمتر از یک ماه با صدور فرمان بسیج این تهدید به فرصت تبدیل شد.

وی با تاکید بر اینکه براساس بیانات امام راحل باید بسیج برای دفاع سخت، نیمه سخت و نرم خود را آماده کند و تمام تکنیک‌های دفاعی را فرا گیرد گفت: امروز ما در تقابل با یک جریان بزرگ در جهان هستیم که تلاش می‌کنند جهان را ناامن کنند و مقابله با آنان ضروری است.

حجت الاسلام نوفرستی بیان کرد: نباید برخی افراد به بیگاناگان دل بسپرند بلکه باید با تکیه بر خداوند متعال و صبر و استقامت در مسیر نورانی خداوند متعال گام برداریم و برای سربلندی نظام اسلامی در جهان تلاش کنیم.

وی افزود: مردم خراسان جنوبی با انتخاب درست و آگاهانه خود شخصیتی را به عنوان نماینده خود به مجلس خبرگان رهبری فرستادند که امروز در قوه قضاییه بار سنگینی  را از دوش مقام معظم رهبری برمی‌دارد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.