حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.


» » » » چهل سال عمر انقلاب پر از مانع تراشی و توطئه دشمنان است

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه چهل سالگی انقلاب اسلامی را پر از فراز و نشیب دانست و گفت: حال که به گذشته می نگریم به خطی از دشمن و برنامه ریزی برای ناکارآمدی نمودن انقلاب بر می خوریم.

...

کاوش نیوز: ماموستا ملامحمد محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع شافعی افزود: علاوه بر حمله های همچون طبس، ترورهایی برای از بین بردن فرزندان انقلاب و فعالیت گروهک ها و معاندان، جنگ تحمیلی راه انداختند تا مانع اهداف انقلاب شوند.

وی با اشاره به رشادت های جوانان این سرزمین، اضافه کرد: آن توطئه بزرگ هرچند خسارات بزرگ بسیاری به بار آورد و جمعی از بهترین فرزندانمان در این راه شهید شدند اما به هدف خود که همانا شکست مردم و انقلاب مردمی آنان بود، نرسید.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه ، پاسداری و هوشیاری از کشور عزیزمان را در هر زمانی بر هر ایرانی واجب دانست و تاکید کرد این کشور متعلق به همه ماست و وظیفه نگهداری، ارتقا و پیشرفت آن هم بر عهده همگان است پس تلاش و زحمت برای آبادانی و استقلال کشور از بهترین امور در شرایط کنونی است.

خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه ها به تشریح رخدادهای صدر اسلام پرداخت و با ذکر مثال هایی از توطئه های مشرکان علیه پیامبر (ص) و آیین نوپای او در تشریح علت پیش آمدن این مسائل گفت: در همه زمان ها حب دنیا، منافع شخصی و ترس از دست دادن موقعیت و قدرت موجب بروز مشکلات شده و در آن زمان مشرکان همه چیز خود را در مقابل آیین رهایی بخش اسلام در خطر می دیدند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.