حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : براستی که مومن به منزله کفه ترازوست هر اندازه ایمانش افزوده شود امتحانش نیز سنگین تر می شود.


» » » » ۹۵ درصد دانش‌آموزان قصرشیرین علیه ویروس کرونا واکسینه شدند

۹۵ درصد دانش‌آموزان قصرشیرین علیه ویروس کرونا واکسینه شدندرییس اداره آموزش و پرورش قصرشیرین گفت: ۹۵ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال این شهرستان علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌ و اینک کلاس‌های درس مدارس به صورت حضوری برگزار می‌شود.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: احمد خدرویسی افزود: دانش آموزان پایه اول از ابتدای مهر و دیگر مقاطع تحصیلی نیز از ابتدای آذر تاکنون با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و به صورت گروه بندی در کلاس درس حضور دارند.

وی اظهار داشت: حضور دانش آموزان در مدارس به صورت ۲ تا سه روز در هفته و ساعات کلاس نیز کوتاه شده تا مشکلی برای سلامت دانش آموزان پیش نیاید.

رییس اداره آموزش و پرورش قصرشیرین گفت: همچنین یک روز نیز به صورت ۲ ساعت در هفته برای دانش آموزانی که به هر دلیل در کلاس های درس حضوری شرکت نکرده اند به منظور رفع اشکال اختصاص خواهد یافت.

خدرویسی ادامه داد: استقبال دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی از کلاس‌های درس حضوری بالای ۹۰ درصد و مناسب است.

وی یادآور شد: مدارس روستایی از ابتدای مهر ماه با توجه به تعداد دانش آموزان و فضای مناسب کلاس ها به صورت حضوری است و دانش آموزان در روستاها از آموزش های حضوری برخوردار هستند.

او اضافه کرد: حضور دانش آموزان در کلاس های درس اجباری نیست بلکه به صورت اختیاری است و در صورتی که والدین نگرانی از حضور فرزندانشان در مدارس دارند می‌توانند همچنان از فضای مجازی و بستر شبکه شاد برای آموزش فرزندان خود استفاده کنند.

خدرویسی افزود: رعایت موازین بهداشتی و استفاده از ماسک نیز در بین دانش آموزان به خوبی رعایت می‌شود و چنانچه دانش آموزی نتواند در کلاس های حضوری شرکت کند می تواند از فضای مجازی و فضای شاد استفاده کند.

وی تاکید کرد: دانش آموزان هنرستان نیز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کلاس درس عملی حاضر می‌شوند و استقبال دانش آموزان از این کلاس‌ها بسیار خوب است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.