حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : از نفرين مظلوم بترسيد كه چون شعله آتش بر آسمان ميرود.


» » » » آغاز ثبت نام بیش از ۳۳۰۰۰دانش آموز کلاس اولی از امروز در کرمانشاه

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آغاز ثبت نام بیش از ۳۳ هزار دانش آموز کلاس اولی از امروز در استان کرمانشاه خبر داد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: ناهید فضلی اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور از امروز اول خرداد ماه ثبت نام پایه اول آموزش ابتدایی در استان کرمانشاه آغاز شده و پیش بینی می‌شود بیش از ۳۳ هزار دانش‌آموز در مدارس ثبت نام کنند.

وی افزود: اولیا دانش آموزان متولد نیمه دوم سال ۹۳ و نیمه اول سال ۹۴ تا تاریخ اول مهر ماه سال ۹۴ می‌توانند به نزدیک‌ترین مدرسه محل زندگی خود در استان کرمانشاه مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ثبت نام کلاس اولی‌ها دارای سه مرحله است، تصریح کرد: در مرحله نخست اولیا به صورت حضوری به مدرسه مراجعه و نسبت به پیش ثبت نام و اخذ نوبت ثبت نام اقدام می‌کنند و کارت غربالگری را دریافت خواهند کرد.

فضلی بیان کرد: مراکز غربالگری در طی هفته آینده مشخص خواهند شد و لیست مراکز به اطلاع اولیا دانش آموزان کرمانشاهی خواهد رسید و در مرحله آخر با اتمام غربالگری ثبت نام نهایی صورت خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: ثبت نام کلاس اولی‌ها به صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس استان کرمانشاه انجام می‌گیرد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: اولیا دانش آموزان تنها باید هزینه کتاب درسی و بیمه دانش آموزی را در مدارس دولتی و هیئت امنایی پرداخت کنند و اخذ سایر هزینه‌ها از اولیا توسط مدیران مدارس ممنوع است و اولیا می‌توانند تخلفات را به بازرسی آموزش و پرورش استان کرمانشاه به شماره ۰۸۳۳۸۲۵۱۵۹۸ گزارش دهند.

فضلی گفت: دانش آموزان کلاس اولی که دوره پیش دبستانی را طی نکردند باید تعهد دهند در تابستان در صورت مساعد بودن شرایط کرونایی به صورت حضوری و در غیر این صورت در شبکه شاد به صورت غیرحضوری دوره آموزشی ۴۵ روزه را پشت سر بگذارند.

گفتی است، در سال تحصیلی گذشته ۳۲ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز کلاس اولی در مدارس استان کرمانشاه ثبت نام کردند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.