حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : آراستگی از اخلاق مومنان است.


» » » » ۷۲ مدرسه در استان کرمانشاه به بهره برداری می رسد

مدیرکل تجهیر و نوسازی مدارس کرمانشاه گفت: برای آغاز سال تحصیلی جدید، ۷۲ مدرسه با ۳۹۰ کلاس درس در این استان به بهره برداری می رسد.

...

کاوش نیوز: مرزبان نظری در روانسر افزود: بعد از وقوع زلزله ویرانگر ۲۱ آبان ۹۶، با مشارکت دولت و کمک خیرین، بازسازی و نوسازی ۲۰۵ مدرسه در سطح استان در دستور کار قرار گرفت و تفاهم نامه آنها برای ساخت به امضا رسیده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۱۹۰ مدرسه وارد مرحله اجرایی شده که ۷۲ مدرسه آن برای مهر ماه آماده تحویل می شود.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس کرمانشاه ادامه داد: بعد از وقوع زلزله آبان ۹۶ غرب استان تاکنون خیرین در امر مدرسه سازی بسیار خوب وارد میدان شدند و یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال ( ۱۱۰ میلیارد تومان)  به این امر خداپسندانه کمک کرده اند.

نظری یادآور شد: در جریان زلزله آبان ۹۶ تعداد ۷۸ مدرسه با ۴۱۵ کلاس در استان آسیب جدی دیدند که ۵۳ مدرسه آن روستایی و ۲۵ مدرسه نیز شهری است.

وی اظهار داشت: کار نوسازی و بازسازی تمام مدارس روستایی آسیب دیده و ۱۲ مدرسه شهری به پایان رسیده و بقیه مدارس شهری نیز تا مهرماه به بهره برداری می رسد.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان کرمانشاه همچنین از اختصاص ۷۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس استان به سیستیم گرمایشی خبر داد و گفت: اولویت این اعتبار برای مدارس روستاهایی است که کار گازرسانی به آنها انجام شده و یا در حال اتمام است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.