حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هر کس که دو روزش مساوی باشد باخته است.


» » » » ۱۵۳ واحد صنفی متخلف در سرپل‌ذهاب شناسایی شد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سرپل‌ذهاب گفت: ۱۵۳ واحد صنفی متخلف در بازرسی صورت گرفته توسط تیم‌های نظارتی این شهرستان شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: «یوسف نظری» افزود: این تعداد واحد متخلف در نتیجه چهار هزار بازرسی صورت گرفته از واحدهای صنفی سرپل ذهاب در ۶ ماه اول امسال است که واحدهای صنفی متخلف با تشکیل ۱۵۳ فقره پرونده در مجموع به پرداخت ۳۶۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی مهم ترین تخلفات واحدهای صنفی را عرضه خارج از شبکه، درج نکردن قیمت بر روی کالاها و گران فروشی اعلام کرد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سرپل ذهاب گفت: با هدف جلوگیری از برخی تخلفات احتمالی، نسبت به انجام گشت های مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی اقدام و با اخلاگران اقتصادی برابر قانون به شدت برخورد می شود و در این راستا علاوه برگشت های روزانه، ۱۵۲گشت مشترک هم انجام شده است.

نظری ادامه داد: در حوزه مقابله با قاچاق کالادر ۶ ماه اول امسال در مجموع ۱۸ پرونده تشکیل شده و کشف و توقیف ۱۸۶هزار نخ سیگار به ارزش ریالی ۱۳میلیون تومان نیز از اقدام های انجام شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در حوزه نانوایی ها نیز در نتیجه ۳۵ گشت صورت گرفته با تشکیل ۲۲ پرونده، ۳۸ مورد تخلف به ارزش پنج میلیون تومان انجام شده است.

او گفت: مردم می توانند هرگونه تخلف اقتصادی را از طریق تماس با شماره تلفن گویای ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدت و تجارت اطلاع دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.