حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : محبوب ترین برادران نزد من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد.


» » » » برنامه روز خبرنگار در کرمانشاه به صورت تجمعی برگزار نمی‌شود

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه گفت: مراسم تجلیل از خبرنگاران با توجه به رنگ‌بندی شهرهای استان و وضعیت قرمزبه لحاظ شیوع ویروس کرونا، به صورت تجمعی برگزار نمی‌شود و فعالیت‌ها معطوف در فضای مجازی است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: وحید خسروی امروز در جمع اصحاب رسانه با تبریک روز خبرنگاران به تمامی تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌ بخشی در رسانه‌های چاپی، مکتوب، برخط و آنلاین، اظهار داشت: خبرگاران به‌عنوان فعالان عرصه آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی خود الگوهای جامعه هستند و در بحران‌ها زحمات زیادی متحمل می‌شوند.

وی ادامه داد: خبرنگاران نزدیک دوسال است که در بحران کرونا در تلاش هستند تا زمینه مشارکت مردم را برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی فراهم کنند به همین دلیل امسال هم با توجه به رنگ‌بندی شهرهای استان و وضعیت قرمزی که به خاطر شیوع کرونا داریم مراسم تجلیل از خبرنگاران به صورت تجمعی برگزار نمی‌شود و فعالیت‌ها معطوف در فضای مجازی است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه ادامه داد: با توجه به تغییرات روزافزون در دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات رخ داده هر شهروند ما امروز به نوعی پیام‌رسان است و در فضای مجازی فعالیت دارند که با توجه به این نکته نیازمند ارتقای سواد رسانه‌ای هستیم تا بین خبر واقعی و شایعه تفکیک قائل شویم.

وی تصریح کرد: زمانی که منافع مردم اولویت رسانه و خبرنگار قرار گیرد این سبب اعتماد بیشتر می‌شود، در این راستا از فعالان عرصه رسانه درخواست دارم برای دغدغه و خواسته مردم تلاش کنند و صدای مردم را به گوش مسؤولان برسانند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.