حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : اگر نفس خود را به کاری مشغول نکنی او تو را مشغول می کند.


» » » » فعالیت های حوزه اقتصادی استان کرمانشاه با برنامه انجام می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه فعالیت های حوزه اقتصادی استان با برنامه انجام می شود، گفت: بهبود فضای کسب و کار، ایجاد زیرساخت ها، احیای واحدهای راکد و جذب سرمایه های جدید جزء برنامه های اصلی و اولویت دار حوزه اقتصادی استان می باشد.

...

کاوش نیوز: هدایت حاتمی در نشست خبری مشترک استاندار و معاونان استانداری با خبرنگاران به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب در سرسرای تدبیر استانداری افزود: تمام تلاش مجموعه مدیریتی استان رفع موانع جذب سرمایه گذاری و جذب سرمایه های جدید با هدف ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در استان است.

وی بهبود فضای کسب و کار را در تغییر وضعیت اقتصادی استان بسیار مهم و موثر دانست و گفت: تا زمانی که نهادسازی نباشد بهبود فضای کسب و کار اتفاق نمی افتد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه در ادامه سخنان خود به رشد 50 درصدی صادرات کالا در 10 ماه سپری شده از سال جاری در استان اشاره کرد و گفت: در این مدت 2 میلیارد و 400 میلیون دلار کالا از استان صادر شده است.

حاتمی همچنین به پرداخت 450 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان نیز اشاره کرد و افزود: با پرداخت این تسهیلات برای 20 هزار نفر شغل ایجاد شده است.

به گفته او ، امسال تاکنون 60 واحد تولیدی راکد در استان فعال شده و در حال رفع مشکلات 180 واحد دیگر نیز هستیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.