حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : دانشمندى كه از علمش استفاده شود ، از هفتاد هزار عابد بهتر است.


» » » » جذب ۷ هزار حامی جدید در کرمانشاه/ سرانه ایتام با پویش «ایران مهربان» افزایش می‌یابد

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه، از پیوستن هفت هزار حامی نیک‌اندیش به پویش «ایران مهربان» خبر داد و گفت: با اجرای این پویش امید است تا بهار 1400 هیچ یتیمی در استان بدون حامی نباشد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: محسن رخصی  در توضیح پویش «ایران مهربان»، اظهار داشت: نیمه دوم سال ۹۹ پویشی با عنوان «ایران مهربان» با هدف جذب پدران معنوی در راستای طرح اکرام ایتام به این منظور که در بهار ۱۴۰۰ هیچ فرزند یتیم و نیازمندی بدون سرپرست و حامی نباشد، راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: در این پویش، خیران نیک‌اندیش در هر صنف و شغلی می‌توانند حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند محسنین را عهده‌دار شوند که در قالب این پویش طرح هر کارمند یک حامی را هم داریم.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه تعهد تعریف شده این طرح در استان را جذب ۳۷ هزار حامی به منظور حمایت از ایتام و فرزندان محسنین عنوان کرد و افزود: تاکنون حدود ۱۹ درصد از اهداف این پویش با جذب ۷ هزار حامی جدید برای حمایت از این فرزندان جذب شده است.

وی به وجود بیش از ۷ هزار یتیم و فرزند مشمول طرح محسنین در استان اشاره و بیان کرد: فرزندان محسنین دارای سرپرست هستند، اما پدر خانواده  به دلیلی از جمله کهولت سن، بیماری و از کارافتادگی و یا علل دیگر، توان اداره زندگی را ندارد.

رخصی سرانه‌ای که برای حامیان استان در نظر گرفته شده حداقل ۲۰ هزار تومان است و تاکنون سرانه پرداختی به ایتام کرمانشاهی به طور میانگین به ۳۷۰ هزار تومان رسیده است که با راه‌اندازی پویش ایران مهربان در صدد هستیم که سرانه پرداختی به هر فرزند یتیم و نیازمند را به ۷۵۰ هزار تومان برسانیم.

وی تصریح کرد: در این پویش کمک‌های مالی حامیان به صورت مستقیم به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می‌شود و کمیته امداد تنها بر این روند نظارت دارد.

رخصی در پایان، خاطرنشان کرد: مراجعه به دفاتر کمیته امداد در شهرستان ها و  یا سایت الکترونیکی ekram.emdad.ir، ارسال عدد ۱ به شماره پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۳ و همچنین تماس با شماره ۰۹۶۸۸۷ از درگاه‌های مشارکت خیران نیک‌اندیش در پویش ایران مهربان است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.