حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نه من و نه گویندگان قبل از من کلمه ای پر محتوا همانند لا اله الا الله نگفته ایم.


» » » » اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده ۳۳ درصد درآمد شهرداری‌ها را افزایش می‌دهد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: قانون مالیات بر ارزش افزوده اصلاح شده و میزان درآمد شهرداری‌ها حدود ۳۳ درصد نسبت به گذشته افزایش پیدا می‌کند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم: محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه شهردار کرمان اظهار داشت: قانون مالیات بر ارزش افزوده اصلاح شده و از دو ماه آینده اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه میزان درآمد شهرداری‌ها حدود 33 درصد نسبت به گذشته افزایش پیدا می‌کند افزود: اصلاح این قانون مالیات ارزش افزوده را افزایش داده و از طرفی درآمد شهرداری‌ها هم افزایش پیدا می‌کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه ساماندهی حاشیه شهر کرمان باید اولویت شهردار جدید و شورای شهر کرمان باشد گفت: ساماندهی شهر کرمان در محله شهرک صنعتی را به‌عنوان پایلوت در برنامه داریم و یک کار جامع است که شهرداری نقش مهمی در آن دارد.

وی با بیان اینکه بخشی از اعتبارات ساماندهی شهری با توافق انجام شده در حاشیه هزینه می‌شود ادامه داد:اعتقاد داریم سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران برای اجرای طرح‌های اقتصادی تحول آفرین است و نباید از آن غفلت شود.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه شهردار کرمان طرح‌های از قبل را بررسی و برای اجرا پیگیری کند افزود: اجازه نخواهیم داد طرحی که مردم از آن منتفع می‌شوند را تعطیل و متوقف کرد.

وی با بیان اینکه طرح‌های متوقف شهر باید تا یک‌ماه آینده تعیین تکلیف شده و اگر دلیلی دارد شفاف به مردم گفته شود گفت: طرح فاضلاب شهری کرمان با جدیت و با سرعت باید اجرا شود که مشکلات عدیده شهر در این حوزه برطرف شده و گره گشایی شهر انجام شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.