حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : همه كمال در سه چيز است : 1ـ فهم عميق در دين 2ـ صبر بر مصيبت و ناگوارى 3ـ اندازه گيرى خرج زندگانى


» » » » بیش از ۹۶ درصد ویزیت‌ها در کرمان الکترونیک شده است

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت: بیش از ۹۶ درصد ویزیت‌ها در استان کرمان الکترونیکی شده است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: محمد جعفری صبح امروز در جمع خبرنگاران به‌مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک عرض می‌کنیم و یاد و خاطره شهدای عرضه خبر را گرامی می‌داریم.

وی بیان کرد: بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی در استان کرمان طی یک سال گذشته پرداخت شده است و در وضعیت مطلوبی از این نظر قرار داریم.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان ابراز داشت: بیمه سلامت استان کرمان با یک میلیون و ۸۰۰ هزار بیمه‌شده بزرگترین سازمان بیمه‌گر درمان پایه است و با بیش از یک هزار و ۴۰۰ موسسه درمانی همکاری می‌کند و ماهانه افزون بر ۵۰ میلیارد تومان تعهد پرداختی به مراکز درمانی دارد.

جعفری با اشاره به اینکه طی یک سال گذشته ۶ میلیون بار بیمه‌شدگان برای درمان بیماری به مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت استان کرمان مراجعه داشته‌اند، ادامه داد: بیشتر این مراجعات به دلیل حذف دفترچه‌ها به صورت الکترونیک به انجام رسیده است.

وی عنوان کرد: کرمان به عنوان استان پیشرو در الکترونیک‌سازی خدمات پزشکی محسوب شده است و در مردادماه جاری بیش از 96 درصد ویزیت‌ها به صورت الکترونیک به انجام رسیده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.