حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : براستی که مومن به منزله کفه ترازوست هر اندازه ایمانش افزوده شود امتحانش نیز سنگین تر می شود.


» » » » افتتاح و کلنگ‌زنی 10 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری رفسنجان همزمان با دهه فجر

شهردار رفسنجان گفت: همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ۱۰ پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری رفسنجان با اعتباری بالغ‌ بر۵۳۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: محمد مختاری با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی در شهر رفسنجان به‌مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک  فجر عنوان کرد: شهرداری رفسنجان علاوه بر وظایف ذاتی خود در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی با هدف توسعه شهر، در حوزه‌های مختلف نیز فعالیت دارد.

شهردار رفسنجان ادامه داد: در این راستا یکی از پروژه‌های شاخص شهرداری رفسنجان در دهه فجر امسال، افتتاح طرح بازآفرینی خیابان شهید ارجمندی به متراژ ۴ هزارمترمربع با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

وی همچنین به تکمیل پارک‌های محله‌ای آفتاب و قیام اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها با متراژ بیش از ۵ هزار متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال نیز آماده بهره‌برداری است.

مختاری تصریح کرد: از دیگر پروژه‌های شهرداری رفسنجان در ایام مبارک دهه فجر؛ اجرای عملیات پیاده‌روسازی خیابان‌های ستارخان، کارگر شمالی، ابوذر، بسیج و...به متراژ ۳۵ هزار متر مربع و همچنین در راستای نهضت آسفالت، می‌توان آسفالت خیابان‌های شهید نوری، جانبازان، بزرگراه قدس، بلوارهای هجرت، کارگر و ...با متراژ بیش از ۴۵۰هزار متر مربع و با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال اشاره کرد.

وی در ادامه گفت: همزمان با افتتاح پروژه‌های مذکور پروژه مخزن۲ هزار مترمکعبی ذخیره آب فضای سبز  با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار رفسنجان همچنین به تکمیل و تامین روشنایی معابر سطح شهر با هزینه بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: پارک‌های محله‌ای واقع در خیابان دکتر حسابی، خیابان مصطفی خمینی ۵۵ و  حاشیه بلوار شهید مطهری که در مجموع به متراژ ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با هزینه‌ای بیش از ۵۰ میلیارد ریال است، کلنگ‌زنی خواهد شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.