حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : منفورترين چيزهاي حلال در پيش خدا طلاق است.


» » » » رئیس بنیاد مسکن کشور از خانه های کپری قلعه گنج دیدن کرد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور بعد از ظهر امروز (سه شنبه) به منظور بررسی وضعیت خانوارهای بدون مسکن از خانه های کپری قلعه گنج دیدن کرد.

...

کاوش نیوز: علیرضا تابش در بازدید از خانوارهای بدون مسکن جنوب کرمان در شهرستان قلعه گنج، بر احداث سریع مسکن برای این خانوارها تاکید کرد.

رئیس بنیاد مسکن کشور به همراه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان، فرماندار قلعه گنج و بخشداران بخش مرکزی و چاه دادخدا این شهرستان، وضعیت خانوارهای بدون مسکن و کپرنشین های محله حسین آباد قلعه گنج را مورد بررسی قرار داد.

تابش در بازدید از وضعیت خانه های این خانوارها اظهار داشت: این سفر با هدف بررسی وضعیت خانوارهای بدون مسکن شهرستان های جنوب کرمان و همچنین اجرا و پیگیری تفاهم نامه اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در راستای ساخت 10 هزار واحد مسکونی انجام شده است.

برای ساخت 10 هزار واحد مسکن در جنوب کرمان اعتباری معادل 500 میلیارد تومان در نظر گرفته شده و از این میزان واحد مسکونی، پنج هزار واحد به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و پنج هزار واحد نیز به خانواده‌های محروم و نیازمند استان کرمان در شهرستان ‌های قلعه گنج، رودبار جنوب، منوجان، فاریاب، کهنوج، عنبرآباد و جیرفت اختصاص می‌ یابد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.