حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : به مردم بگوييد بهتر از آن چيزى كه می خواهيد به شما بگويند.


» » » » تجلیل از بزرگان دینی پاسداشت ارزش‌ها است

مسئول ستاد برگزاری آئین پاسداشت نیم قرن خدمت صادقانه آیت الله سید یحیی جعفری(نماینده ولی فقیه و امام جمعه سابق کرمان) تجلیل از شخصیت های دینی که در راه اعتلای فرهنگ و معارف اسلامی تلاش داشته اند را در حقیقت پاسداشت خوبی ها و ارزشها دانست.

...

کاوش نیوز: مهدی صدفی در آستانه برگزاری مراسم نکوداشت آیت الله جعفری گفت: جامعه اسلامی ما همواره مدیون شخصیت ها و عالمان بزرگی است که در راه توسعه و ارتقای فرهنگ اسلامی جامعه و معارف الهی و دفاع از کیان اسلامی و کرامت انسانی تلاش و مجاهدت کرده اند.

به گفته صدفی عالمان دین ما با اقدام های موثر خود عمر پر برکت شان را در راه تحقق آموزه های دینی و انسانی و اخلاقی صرف کرده اند بخصوص در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در برهه های مختلف و در عرصه های گوناگون همواره پرچمدار خوبی ها و ارزش ها در جامعه هستند.

وی گفت: در این راستا شخصیتی همچون حضرت آیت الله جعفری نماینده ولی فقیه و امام جمعه سابق کرمان که  بیش از ۵۰ سال همت و تلاش کردند و همواره در دفاع از آرمان های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری، ترویج خوبی ها و ارزش ها، دفاع از کیان اسلامی و محرومان جامعه همراه با ساده زیستی و مردم داری و با صدق و صفا مجاهدت کرده است.

صدفی افزود: بنابراین آیین پاسداشت نیم قرن خدمت صادقانه آیت الله جعفری روز شنبه پنجم مردادماه راس ساعت ۹ صبح با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان استانی، کشوری و لشکری در کرمان برگزار خواهد شد.

وی گفت در این مراسم باشکوه حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری و چند تن از شخصیت های کشوری و لشکری پیرامون سیره و منش و خدمات آیت الله جعفری سخنرانی خواهند کرد.

به گفته صدفی در این همایش از تعدادی آثار و تولیدات فاخر از جمله مستندی از زندگانی پر برکت آیت الله جعفری و نشر یک عنوان کتاب و نمایشگاهی از عرصه های مختلف زندگی ایشان رونمایی خواهد شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.