حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : پنهان كننده كار نيك (پاداشش) برابر هفتاد حسنه است و آشكاركننده كار بد سـرافكنـده است و پنهان كننـده كـار بـد آمـرزيـده است.


» » » » کودک کرمانی از چنگال آدم ربایان رهایی یافت

به همت پلیس کرمان طی ۲۸روز :

کودک کرمانی از چنگال آدم ربایان رهایی یافت

به همت پلیس کرمان یک کودک هشت ساله پس از ۲۸ روز از چنگ آدم ربایان رهایی یافته و وجوه دریافتی از خانواده کودک کرمانی ، از آدم ربایان پس گرفته شد .

...

کاوش نیوز: فرمانده انتظامی کرمان در جمع خبرنگاران به تشریح عملیات آزاد سازی گروگان ۸ ساله پرداخت و گفت: پلیس استان کرمان در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری و پس از دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک مورد آدم ربائی، اقدامات فنی و تخصصی خود برای آزادی گروگان و شناسایی و دستگیری آدم ربایان را در دستور کار قرار داد.

سردار عبدالرضا ناظری افزود: در این رابطه مشخص شد که یک باند آدم ربایی از استان‌های مجاور شرقی نقشه ربودن فرزندی از اهالی شهرستان کرمان را کشیده و در صدد اخاذی از خانواده این کودک هستند.

وی ادامه داد: این کودک در ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح ۳۰ اردیبهشت ماه سوار سرویس مدرسه می‌شود که این خودرو توسط آدم ربایان سرقت شده و به حاشیه شهر انتقال داده می‌شود و آدم ربایان پس از تعویض خودرو، کودک را در صندوق عقب قرار داده و او را به شهرستان‌های شرقی و سپس به استان شرقی همجوار انتقال داده‌اند.

 فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: این کودک به مدت ۲۸ روز در استان شرقی همجوار توسط عواملی که از قبل انجا سپرده بودند، نگهداری می‌شود.

سردار ناظری با بیان اینکه این گروه آدم ربایی در ابتدا برای آزادی این کودک از خانواده وی درخواست ۵۰۰ سکه بهار آزادی معادل ۲ میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان کرده بودند، اظهارداشت: حدود ۷۰ سکه بهار آزادی تحویل آدم رباها شده بود که بعد از دستگیری این افراد، خودرو و وسایلی که با این سکه‌ها خریداری شده بود به این خانواده بازگردانده شد.

وی بیان کرد: پلیس کرمان بعد از انجام کارهای فنی و اطلاعاتی، افراد این باند را شناسایی کرد و به دلیل اینکه خطری برای کودک وجود داشت ابتدا نسبت به آزادسازی گروگان ۸ ساله از دست آدم ربایان اقدام شد و بلافاصله بر اساس اقدامات عملیاتی و اخذ نیابت قضائی، اعضای این باند در مخفیگاه‌های خود در استان‌های مختلف دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: ابتدا خانم و آقایی که در صحنه حضور داشتند و ادم ربایی را انجام دادند دستگیر شدند و پس از آن ۴ نفر از اعضای این گروه که در طول مدت ۲۸ روز از گروگان نگهداری می‌کردند نیز دستگیر شدند.

سردار ناظری اظهارداشت: این پرونده توسط پلیس آگاهی تکمیل شده و به منظور برخورد قاطع و قانونی با این افراد در اختیار مراجع قضائی قرار گرفته است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.