حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : به درستي كه من مرگ را جز سعادت نمي بينم و زندگي با ستمكاران را جز محنت نمي دانم.


» » » » اعضای 2 باند سارقان حرفه ای در بیرجند دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری هشت نفر از اعضای 2 باند سارقان حرفه ای در بیرجند با 103 فقره سرقت توسط پلیس آگاهی استان خبر داد.

...

کاوش نیوز: سردار مجید شجاع روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: ماموران پلیس آگاهی استان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری 2 باند سارقان حرفه ای شدند که در این ارتباط چهار سارق و چهار مالخر دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات بعمل آمده به 103 فقره سرقت اعتراف کردند، گفت: از این تعداد 25 فقره مربوط به داخل خودرو ، 75 فقر مربوط به انبار واحدهای آپارتمانی و مغازه ها و سه مورد هم سرقت از انبار یکی از ادارات بوده است.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: بیشتر سارقان دستگیر شده این باند ها اعتیاد دارند و در رده سنی 27 تا 33 سال هستند.
سردار شجاع با اشاره به اینکه اموال مسروقه کشف شده به مالباختگان تحویل داده می شود، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی می شوند.
وی از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات امنیتی منزل و خودرو ، محل کسب خود را به تجهیزات امنیتی و ایمنی مجهز کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.
وی یادآور شد: با تلاش ماموران انتظامی و همکاری مردم، خراسان جنوبی از وضعیت امنیتی مناسب و پایداری بویژه در حوزه سرقت ها برخوردار است به طوری که از لحاظ وقوع و تعداد سرقت ها، این استان در رده های آخر کشور قرار دارد.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی همچنین از افزایش 15 درصدی کشف سرقت ها در استان از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد و گفت: در این مدت وقوع سرقت ها هفت درصد افزایش داشته است.
وی از خانواده ها خواست با مراقبت های لازم از رفتن فرزندانشان به سمت اعتیاد پیشگیری کنند و افزود: در حوزه سرقت ، استفاده از دوربین ها مدار بسته در انبار مغازه ها و قفل های کتابی ضروری است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.