حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : براستی که مومن به منزله کفه ترازوست هر اندازه ایمانش افزوده شود امتحانش نیز سنگین تر می شود.


» » » » کشف بیش از یک تن مواد مخدر با هلاکت قاچاقچی مسلح در جنوب شرق کشور

کشف بیش از یک تن مواد مخدر با هلاکت قاچاقچی مسلح در جنوب شرق کشورفرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و 115 کیلو گرم انواع موادمخدر با هلاکت یک قاچاقچی مسلح و دستگیری سه نفر در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کشف شد.

...

کاوش نیوز: سردار محمد قنبری در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان از قصد قاچاقچیان برای انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از مرزهای جنوب شرقی به استان های همجوار مطلع شدند.
وی افزود: پس از هفته ها تلاش و اقدامات شبانه روزی، بامداد امروز (پنجم اسفند) 2 دستگاه خودرو متعلق به اعضای این باند در مسیرهای فرعی زاهدان شناسایی شده و به طور نامحسوس تحت کنترل قرار گرفتند.
وی تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح پس از ورود به کمین یگان های عملیاتی پلیس به صورت مسلحانه با آنان درگیر شده و پس از گذشت یک ساعت از درگیری، یک قاچاقچی به هلاکت رسید و سه سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروهای به جا مانده از قاچاقچیان یک تن و 115 کیلو موادمخدر شامل 331 کیلو گرم مرفین، 100 کیلو گرم هروئین، 43 کیلوگرم کراک، 6 کیلو گرم شیشه، 229 کیلو گرم حشیش و 406 کیلو گرم تریاک به همراه 2 قبضه سلاح کلاش و مهمات مربوطه را کشف کردند.
وی خاطرنشان کرد: امروز با اشراف اطلاعاتی پلیس هیچ نقطه امنی برای سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت در سیستان و بلوچستان وجود ندارد.
سیستان و بلوچستان پیشرو ترین استان در جهان از لحاظ مبارزه با مواد مخدر به عنوان یک دیو خانمان سوز است.
این استان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11درصد مساحت کشور) افزون بر 1100 کیلومتر مرز زمینی با افغانستان و پاکستان دارد. 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.