حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : به درستي كه من مرگ را جز سعادت نمي بينم و زندگي با ستمكاران را جز محنت نمي دانم.


» » » » نمایشگاه دستاوردهای انقلاب بیانگر گوشه ای از خدمات نظام اسلامی است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان از نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در این استان به عنوان گوشه ای از خدمات نظام جمهوری اسلامی طی چهل سال گذشته به مردم نام برد.

...

کاوش نیوز: محمد علی دهقان در حاشیه بازدید از نمایشگاه چهل سالگی دستاودهای انقلاب در محل پارک مادر کرمان افزود: این نمایشگاه در برهه کنونی که دشمن قصد دارد دستاوردهای نظام را اندک جلوه دهد فرصت مغتنمی برای دستگاه های اجرایی و مسئولان است تا با نمایش دستاوردهای انقلاب، مردم را از خدمات گسترده نظام اسلامی طی چند دهه گذشته آگاه سازند.

وی که به همراه مدیرکل روابط عمومی استانداری، فرماندار کرمان و جمعی از مدیران استان از مراحل آماده سازی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی که قرار است پنجشنبه هفته جاری افتتاح شود ضمن متفاوت خواندن این نمایشگاه نسبت به سنوات قبل به لحاظ نحوه بیان عملکردها افزود: نمایشگاه باید با جذابیت باشد تا زمینه جذب جوانان و آشنایی آن ها با دستاوردهای انقلاب را فراهم کند.

**معرفی عملکرد دستگاههای اجرایی در قالب نمایشگاه بر نشاط جامعه می افزاید

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی در این بازید با تاکید بر اینکه بیان فعالیت های دستگاههای اجرایی بر نشاط جامعه می افزاید گفت : نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی روز پنجشنبه هفته جاری در قالب 330غرفه با حضور استاندار و مدیران استانی در پارک مادر کرمان گشایش خواهد یافت.

عباس تقی زاده افزود : 106 دستگاه اجرایی، بخش خصوصی، نهاد نظامی و دانشگاه ها در قالب نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خدمات انجام شده خود طی چهل سال عمر گذشته انقلاب را در 330 غرفه و در فضایی به وسعت بالغ بر هشت هزار مترمربع به نمایش عمومی خواهند گذاشت.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در فضای روباز به وسعت دو هزار مترمربع و فضای مسقف حدود 6 هزار مترمربع برپا می شود، عنوان کرد: این نمایشگاه با برگزاری هفت ویژه برنامه فرهنگی، هنری و جشن شبانه پس از نماز مغرب و عشا با همکاری دستگاه های اجرایی در سالن بسطامی و محوطه پیرامون سالن همراه خواهد بود.

تقی زاده یادآور شد: در آخرین شب برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی و به دلیل تقارن آن با ایام فاطمیه، ویژه برنامه بزرگداشت شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می شود.

تقی زاده فعالیت رادیو نمایشگاه، ارائه خدمات رایگان توسط برخی غرفه ها به مردم، برگزاری مسابقات و اهدای جوایز، استقرار و نمایش خودروها و تجهیزات نظامی را از جمله برنامه های جنبی نمایشگاه چهل سالگی دستاوردهای انقلاب اسلامی در کرمان برشمرد.

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی از 11 تا 18 بهمن ماه در پارک مادر شهر کرمان برگزار می شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.