حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : پر حسرتترين مردم در روز قيامت، بنده اى است كه عدلى را وصف كند و خودش خلاف آن را عمل كند.


» » » » دشمن از دستاوردهای انقلاب اسلامی هراس دارد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان:

دشمن از دستاوردهای انقلاب اسلامی هراس دارد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کرمان گفت: دشمن تمام هم و غم خود را بر این گذاشته که بگوید انقلاب اسلامی کاری نکرده و از بیان شدن دستاوردهای انقلاب اسلامی هراس دارد.

...

کاوش نیوز: احمد علیرمضانی در آیین نوزدهمین سالگرد تأسیس رادیو شهری رفسنجان افزود: رسانه ها باید دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیان کنند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی طی 40 سال گذشته فعالیت ها و موفقیت های بیشماری در زمینه های مختلف جاده سازی، بهداشت و درمان، فنون و نظام، تکنولوژی و دیگر دستاوردها داشته است.

علیرمضانی ادامه داد: آمریکا دیگر مثل سابق مزیت های اقتصادی، سیاسی، نظامی و غیره را ندارد و تنها مزیت فعلی آمریکا اینترنت و فضای مجازی است و اگر بتوانیم این مزیت را از آمریکا سلب کنیم دیگر ابرقدرت محسوب نمی شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کرمان تصریح کرد: معاونت فضای مجازی در این اداره کل راه اندازی شده و بر اخبار و گزارش ها نظارت می شود.

وی اظهار داشت: میزان رضایتمندی مخاطبان در سیمای مرکز کرمان از میانگین کشوری بالاتر است و ما نباید اخباری تهیه کنیم که زمینه یأس و ناامیدی در مردم از بین برود.

وی تصریح کرد: باید دستاوردهای چهل ساله انقلاب برای همگان تبیین شود و با توجه به اینکه دشمنان مشکلات زیادی در کشور ما به وجود آورده اند اما همین که دشمن نتوانست امسال در کشورمان جریان ‌سازی کنند یعنی رسانه ‌های نظام اسلامی موفق بودند.

علیرمضانی افزود: در برنامه ششم توسعه بودجه رسانه صدا و سیما هفت دهم درصد مصوب شد اما فقط پنج دهم درصد تحقق یافت و 2 دهم درصد در قالب یک هزار و 500 میلیارد تومان بودجه رسانه صدا و سیما کاهش یافت.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.