حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : محبوب ترین برادران نزد من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد.


» » » » پیشرفت کشور قابل تقدیر و تحسین است

پیشرفت کشور قابل تقدیر و تحسین استنماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مردم آذربایجان گفت: همانطور که در مطبوعات و رسانه ها گفته شده پیشرفت کشور قابل تقدیر و تحسین است و از آنچه که توقع می رفت چیزی کم گذاشته نشده است.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در آئین این هفته نماز جمعه کرمان افزود: باید بین دفاع از نظام اسلامی و انتقاد از مسئولان را جدا کنیم و بهتر است برخی مسئولان متوجه باشند که رفتارشان مورد نقد قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه در عدالت، بویژه عدالت اجتماعی نقص هایی وجود دارد ،تصریح کرد: یکی از این نقص ها این است که چرا برخی مجموعه ها حقوق کارکنانشان را عقب می اندازند.
امام جمعه کرمان ادامه داد: امیدواریم به کسانی که حقوقی ازشان پرداخت نشده توجه شود و با توجه به روزهای پایانی سال کارفرمایان تلاش کنند حقوق کسانی را که برای آنها کار کرده اند ،پرداخت کنند.
وی گفت: نکته دیگر در سخنان رهبری معظم انقلاب این بود که اتکا به خارحی ها اشتباه است و در طول تاریخ هر زمان سراغش رفتیم، باختیم.
حجت الاسلام علیدادی تاکید کرد: ارتباط داشتن با خارج و توجه به دارایی های خود با اعتماد به خارجی ها متفاوت است و هر جا کسی به خارجی ها اعتماد کرد از همان نقطه ضربه خورد.
وی تصریح کرد: امیدواریم با همین روحیه و همدلی که در قضیه برجام اتفاق افتاد و اقتصاد داخلی کشور را تحت زهدایت های مقام معظم رهبری پیش ببریم.
خظیب جمعه کرمان با اشاره به روز تربیت و گرامیداشت حکیم ملا هادی سبزواری تاکید کرد: بخش بزرگی از شخصیت انسان سهم تریبت است و اضلاع تریبت در شخصیت هر فرد تاثیر بدون جایگزینی دارد.
وی افزود: خانواده، محیط، مربی و رفیق از اضلاع تشکیل دهنده شخصیت هستند که همه باید به این سه بخش تربیت جامعه خوب عمل کنند.
امام جمعه کرمان با تسلیت شهادت مدافعان امنیت کشور در روزهای اخیر اظهار کرد: یک حرکت داعش گونه این عزیزان را به شهادت رساند و امیدواریم دستگاه قضایی و امنیتی با شدت هرچه بیشتر به کسانی که مخل امنیت هستند برخورد کند تا در آینده شاهد چنین صحنه هایی نباشیم.
وی بیان کرد: همچنین به جانباختگان سانحه هوایی اخیر عرض تسلیت داریم و امیدواریم بخش هایی که مسئولیت دارند مواظبت بیشتر کنند و اگر در جایی قصوری صورت گرفته با آن برخورد مناسب کنند.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به سالروز خواجه نصیر طوسی و روز مهندس تصریح کرد: خدمات جامعه مهندسی بسیار اهمیت دارد و مهندسان در زیبایی شهرها و دهها خدمت دیگر این قشر مخلص فداکاری می کنند که هر کدام می تواند در ارتقای منطقه و شهر و کشور موثر باشد.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه گفت: ظلم یکی از زشت ترین و پلید ترین رفتارهای ناشایستی است که می تواند جهانی را به آتش بکشد و در تحقق ظلم از ساده ترین و گاهی پیشرفته ترین ابزار استفاده می شود.
وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم افزود: گاهی کسانی از راه شبهه پراکنی، تهدید و تطمیع و قتل و غارت راه خدا را سد می کنند که بزرگترین ظلم به خودشان، جامعه و مردم است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.