حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : بالاترين عبادت، عفّت شكم و شهوت است.


» » » » ۷۸ کیلومتر از راه های روستایی ایلام آسفالت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: امسال ۷۸ کیلومتر از راه های روستایی در نقاط مختلف این استان در قالب طرح ابرار آسفالت شده است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: نورالله دلخواه اظهار داشت: طرح ابرار دولت تدبیر و امید برای زدودن غبار محرومیت از روستاها به منظور کاهش محرومیت، پیشگیری از مهاجرت به شهرها و مهاجرت معکوس به روستاها بسیار موثر است.

وی افزود: احداث راه های روستایی از سال ۹۸ به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای واگذار شده و این سازمان طرح ابرار را در این راستا در دستور کار دارد تا عقب ماندگی های آسفالت راه های روستایی جبران شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با بیان اینکه امسال ۷۸ کیلومتر راه روستایی در نقاط مختلف این استان در قالب طرح ابرار آسفالت شده است، یادآور شد: امیدواریم تعهد این سازمان در استان در این طرح، تا پایان سال مالی ۹۹ محقق شود.

دلخواه با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اقدامات اساسی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، حذف و اصلاح نقاط حادثه خیز در طول راه های مواصلاتی است، گفت: این اداره کل برای حذف نقاط حادثه خیز به ۲ صورت امانی و پیمانی وارد عمل شده و از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۳ نقطه به صورت امانی حذف شده است.

وی با بیان اینکه حذف و اصلاح ۲۴ مکان حادثه خیز نیز به صورت کشوری به راهداری ایلام ابلاغ شده است، یادآور شد: با برنامه ریزی های انجام شده ۲۴ نقطه حادثه خیز ابلاغی در مدت پنج سال رفع خواهد شد که تاکنون هشت نقطه از این نقاط حادثه خیز در استان حذف و اصلاح شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به دیگر اقدامات این اداره کل در سال جاری تاکید کرد: طی این مدت هشت یک هزار و ۵۰۰ عدد انواع تابلوهای ترافیکی و انتظامی، ۸۰ کیلومتر ایمن‌سازی و حریم راه و ۹۰ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی در محورهای مختلف استان در سطح جاده‌ها انجام شده است.

وی اضافه کرد: نصب ۳۲ کیلومتر نیوجرسی، تعمیر و مرمت ۱۸۰ چراغ روشنایی و رفع ۵۶ مورد تجاوز به حریم راه از دیگر اقدامات انجام شده در سال جاری است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.