حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : هيچ كس روز قيامت در امان نيست ، مگر آن كه در دنيا خدا ترس باشد.


» » » » نصب ۷۲ دوربین پایش تصویری ترافیک در جاده‌های ایلام

رئیس پلیس راه ایلام گفت: ۷۲ دوربین پایش تصویری ترافیک و ۲۸ دوربین پایش ثبت تخلفات که ۱۴ دوربین آن فعال است به منظور کنترل و مدیریت تردد خودروها در جاده‌های این استان نصب شده است.

...

کاوش نیوز: سرهنگ رضا همتی‌زاده اظهار داشت: این دوربین‌ها در نقاط حساس جاده‌های استان نصب شده که در پایش مسیرها و موفقیت پلیس در مدیریت ترافیک جاده‌ای بسیار موثر است و باید توسعه و افزایش یابند.

وی تاکید کرد: بخش عمده‌ای از مدیریت ترافیک در ایام اوج تردد زائران اربعین و ازدحام خودروها در جاده‌های استان ایلام از طریق این دوربین‌ها انجام شد.

سرهنگ همتی‌زاده یادآور شد: کاهش تلفات و حوادث جاده‌ای نیازمند همراهی و همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط از جمله راه و شهرسازی، راهداری، آموزش و پرورش و مهمتر از همه خود مردم و رانندگان با پلیس است.

وی اضافه کرد: سهم ترافیک و حوادث جاده‌ای دستگاه‌های مختلف (۳۱ دستگاه) همواره شناسایی و به آنها یادآوری می‌شود و در جلسات مرتبط مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس راه ایلام گفت: در سه سال گذشته ۶۸ نقطه حادثه‌خیز که بیشتر آنها محل تصادف‌های جاده‌ای است در طول مسیرهای ارتباطی استان ایلام شناسایی شده و برای رفع نقص و تخصیص اعتبار در جلساتی چون شورای راهبردی پیشگیری از وقوع تصادف‌ها و کمیسیون راه‌ها مطرح و آسیب‌شناسی شده است.

سرهنگ همتی‌زاده افزود: تقویت فرهنگ‌سازی در رانندگی درون و برون شهری از سوی مردم و رعایت قوانین جاده‌ای عاملی بازدارنده و موثر در کاهش چشمگیر تصادف‌هاست که در این راستا با همکاری آموزش و پرورش و مهدهای کودک، بچه‌ها از مقاطع پایه با مفاهیم و لزوم پایبندی به مقررات رانندگی آشنا می‌شوند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.