حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : پر حسرتترين مردم در روز قيامت، بنده اى است كه عدلى را وصف كند و خودش خلاف آن را عمل كند.


» » » » پایان تعمیرات اساسی یک فله‌بر 225 متری در ایزوایکو

پایان تعمیرات اساسی یک فله‌بر 225 متری در ایزوایکو عملیات تعمیرات اساسی کشتی فله بر 225 متری آروین متعلق به شرکت کشتی‌رانی ایران با موفقیت در ایزوایکو انجام و این کشتی به مأموریت بین المللی خود بازگشت.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: تعمیرات اساسی کشتی‌های غول پیکر در واحدهای کشتی‌سازی منطقه خلیج فارس امری مهم و راهبردی است که اکنون در مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران با کارنامه موفقی در حال اجرا است.

به تازگی و بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی ایزوایکو، عملیات تعمیرات اساسی کشتی فله بر 226 متری آروین متعلق به شرکت کشتی‌رانی ایران در مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران انجام و این کشتی پس از پایان عملیات تعمیرات اساسی از حوض خشک ایزوایکو خارج و جهت از سر گیری ماموریت به ناوگان بزرگ شرکت کشتیرانی ایران پیوسته است.

این شناور با طول 225 متر، عرض 28متر و ارتفاع 19.5 متر یکی از شناورهای فله بر متعلق به شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران است که جهت انجام تعمیرات دوره‌ای در داک خشک مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران از آب‌گیری شد و عملیات‌های مهم تعمیراتی همچون اورهال شافت و پروانه، اورهال موتورخانه کشتی، تعمیر استراکچر و رنگ‌آمیزی، اکومودیشن، تمیزکاری مخازن کشتی، رنگ‌آمیزی مخازن کشتی، سندبلاست بدنه بیرونی و رنگ‌آمیزی بدنه کشتی، جوشکاری روی عرشه و بدنه، تمیزکاری موتورخانه، تعمیر الکتروموتور، تعمیر سیستم هیدرولیک کشتی، تعمیر وینچ‌ها،  زنجیر و لنگر کشتی از عمده تعمیراتی است که بر روی این شناور انجام شد.

تمامی مراحل تعمیرات این شناور در ایزوایکو و به دست متخصصان داخلی  به انجام رسیده و این شناور از 18 آذرماه امسال عملیاتی شده و به ناوگان کشتی‌رانی جمهوری اسلامی ایران پیوسته است.

ایزوایکو با وسعت ۱۱۰۰ هکتار بزرگ‌ترین زیرساخت دریایی کشور محسوب می‌شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.