حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فقيه حقيقى، زاهد در دنيا، مايل به آخرت و چنگ زننده به سنّت پيامبر اكرم(ص) است.


» » » » اجرای 7 مرحله رزمایش مواسات از سوی بسیج کارگری هرمزگان

رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: در سال گذشته 7 مرحله رزمایش مواسات و همدلی در قالب بسیج کارگری استان برگزار شده است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: امیرارسلان شهبازی اظهار کرد: هر ساله از 5 تا 11 اردیبهشت ماه به عنوان هفته کار و کارگر نام‌گذاری شده است و از آن جایی که هرمزگان به عنوان یک استان صنعتی با مراکز متعدد و بنگاه‌های اقتصادی مطرح است لذا برگزاری باشکوه و متمرکز برنامه‌های هفته کارگر از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: این هفته فرصت مغتنمی است تا یاد و خاطره شهدای کارگر را گرامی بداریم و قدر ایثار و تلاش کارگران عزیزی که چرخ‌های تولید و اقتصاد کشور را به حرکت در می‌آورند بدانیم که حقیقتا حفظ جریان تولید در کشور بر دوش کارگران شریف است.

رییس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه هرمزگان با بیان این که تنها با عشق و ایمان به آینده کشور می‌توان تلاش سخت‌کوشانه کارگران هرمزگانی را برای اعتلای نام ایران فهمید و لذا نور ایمان و اراده در وجود کارگران شریف این استان از دیرباز جاری بوده است، گفت: دستان خودکفایی و باور به توانستن در بخش‌های مختلف به همت کارگران به اثبات برسانند.

سروان شهبازی با اشاره به برگزاری 7 دوره رزمایش مواسات و همدلی در سال گذشته به همت واحدهای بزرگ صنعتی و اقتصادی استان، عنوان کرد: امسال نیز این برنامه‌ها را دنبال خواهیم کرد و در هفته کارگر که با ماه مبارک رمضان همزمان شده است، با نهایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی تلاش خواهیم کرد تا دیدارهایی را با خانواده معظم شهدای کارگری استان داشته و اقدامات خوب انجام شده در سال گذشته از جمله راه نازی موسسه خیریه شهید سلیمانی را توان مضاعفی بخشیم تا بتواند در خدمت ارتقای سطح زندگی و معیشت کارگران عزیز باشد.

وی، غبارروبی از مزار پاک شهدا، افتتاح چند پایگاه بسیج کارگری و دیدار و تجلیل از کارگران حاشیه‌نشین و بازدید از چند واحد مهم تولیدی استان در راستای نام‌گذاری سال و برگزار شیفت ایثار و تحلیل از نقش زنان در تولید را از دیگر برنامه‌های هفته کارگر برشمرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.