حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فقيه حقيقى، زاهد در دنيا، مايل به آخرت و چنگ زننده به سنّت پيامبر اكرم(ص) است.


» » » » 22 هزار دانش‌آموز هرمزگانی از آموزش مجازی محروم‌اند

استاندار هرمزگان گفت: بیش از 22 هزار دانش‌آموز در این استان از آموزش مجازی محرومند که 12 هزار و500 نفر از آنان بدلیل نبود گوشی هوشمند قادر به دسترسی به آموزش مجازی نیستند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: فریدون همتی در نشست شورای آموزش و پرورش هرمزگان با بیان این که حدود 22 هزار دانش‌آموز در هرمزگان از آموزش مجازی محروم هستند، اظهار داشت: 12 هزار و 500 نفر از این دانش‌آموزان در مناطقی زندگی می‌کنند که دسترسی به اینترنت پرسرعت وجود دارد اما آنان از داشتن گوشی هوشمند و یا تبلت محروم‌اند.

وی با اشاره به روند سریع ایجاد پوشش اینترنت پرسرعت همراه در مناطق مختلف استان، تصریح کرد: برای تأمین این 12هزار و 500 گوشی هوشمند به یک حرکت عمومی از سوی مردم نیاز داریم تا همان‌طور که با مشارکت در تأمین بسته‌های معیشتی در رزمایش همدلی، رونق ویژه‌ای به آن بخشیدند، در این عرصه نیز یک حرکت بزرگ شکل گیرد.

استاندار هرمزگان از خانواده‌هایی که گوشی اضافی در خانه دارند، خواست تا با تحویل آن به آموزش و پرورش در این امر خیر مشارکت کنند.

همتی به توسعه مستمر ظرفیت‌های ارتباطی استان توسط وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات اشاره و عنوان داشت: در این زمینه کارهای بسیار خوبی در هرمزگان صورت گرفته و شاخص دسترسی به اینترنت همراه در استان با سال‌های گذشته قابل قیاس نیست و لذا امکان خوبی در زمینه دسترسی عموم مردم به اینترنت و برنامه‌های شبکه اجتماعی و ... فراهم شده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.