حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : خداوند ، دشنام گوى بی آبرو را دشمن دارد.


» » » » ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی هرمزگان درهفته جاری اعلام شد

تغییر ساعت کاری تمامی دستگاه های اداری و عمومی هرمزگان به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی و تفویض استاندار در هفته جاری اعلام کرد.

...

کاوش نیوز: استاندار هرمزگان  گفت: ساعت کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادهای دولتی، عمومی و بانک‌ها به غیر از واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان تا پایان هفته جاری (پنجشنبه ۱۵ اسفند) از ساعت ۸ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر خواهد بود.

فریدون همتی افزود: تعدادی کارکنان مانند مادران دارای فرزند زیر ۶سال و افراد با سابقه بیماری های قلبی، تنفسی و موارد خطرآفرین نیز می توانند به صورت دورکاری نسبت به ارائه خدمات به مردم با تشخیص مدیر اقدام کنند.

 وی تاکید کرد: ارایه خدمات به مردم توسط دستگاه‌ها و بر پیش‌بینی تمهیدات لازم در جهت بهداشت محیط اداری باتوجه به تراکم حضور ارباب رجوع باید با حساسیت بیشتری در این روزها انجام شود.

استاندار هرمزگان یادآورشد: تمامی مدیران دستگاه های اجرایی در حالت آماده‌باش خواهند بود و مردم با رعایت بهداشت فردی و همکاری با ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در جهت کاهش و شکست این بیماری برای پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری تلاش کنند.

 همتی از مردم هرمزگان خواست که ضمن رعایت به بهداشت فردی و توجه به اطلاعیه‌های دانشگاه علوم‌پزشکی از رفت وآمدهای غیرضروی در سطح شهر و مکان های پرازدحام خودداری نمایند.  


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.