حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : همه كمال در سه چيز است : 1ـ فهم عميق در دين 2ـ صبر بر مصيبت و ناگوارى 3ـ اندازه گيرى خرج زندگانى


» » » » زمین لرزه " عماد ده" فارس خسارتی در هرمزگان نداشته است

زمین لرزه " عماد ده" فارس خسارتی در هرمزگان نداشته استمدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: براساس بررسی های انجام شده از زمان وقوع زمین لرزه چهار و چهار دهم ریشتری عمادده اُستان فارس تا صبح امروز، خسارتی در این استان ایجاد نداده است.

...

 به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: مختار سلحشور اظهار داشت: با توجه به اینکه عمادده مرز اُستان فارس با هرمزگان است نیروهای هلال احمر در هر ۲ استان نسبت به بررسی وضعیت و شرایط ایجاد شده در پی وقوع این زمین لرزه اقدام کردند.

وی ادامه داد: براساس نتایج بدست آمده از زمان وقوع زمین لرزه در ساعت ۱۷ دقیقه و ۵۴ ثانیه تا صبح امروز در شهرستان بستک و اُستان فارس خسارتی وارد نشده است اما نیروهای جمعیت هلال احمر در حالت آماده باش قرار دارند تا در صورت نیاز امدادرسانی در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

زمین لرزه ای به بزرگی چهار و چهار دهم ریشتر در ساعت ۱۷ دقیقه و ۵۴ ثانیه بامداد امروز در عمق ۱۳ کیلومتری زمین در منطقه عمادده اٌستان فارس در نزدیکی مرز هرمزگان حادث شد.

براساس اعلام گزارش اولیه زلزله مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک، دانشگاه تهران، این زمین لرزه در فاصله ۲۹ کیلومتری شهر بستک در اُستان هرمزگان، ۳۵ کیلومتری شهر گراش و ۲۹ کیلومتری عمادده اُستان فارس حادث شده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.