حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : اگر نفس خود را به کاری مشغول نکنی او تو را مشغول می کند.


» » » » رطوبت نسبی درهرمزگان به ۹۰ درصد رسید

رطوبت نسبی درهرمزگان به ۹۰ درصد رسیدهواشناسی هرمزگان اعلام کرد: با حاکم شدن مه صبحگاهی، افزایش رطوبت نسبی در برخی مناطق استان امروز یکشنبه به ۹۰ درصد می رسد.

...

کاوش نیوز: معاون اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز یکشنبه رطوبت نسبی در پارسیان به ۱۰۰ درصد و در لاوان به ۹۸ درصد رسید.

کیانوش عارفی افزود: همچنین شهرهای ساحلی بندرعباس، بستک، قشم، میناب، بوموسی و کیش نیز رطوبت نسبی بالای ۹۰درصد دارند.

وی یادآورشد: شرایط دریا برای رفت وآمدهای دریایی و انجام امور صیادی و دریانوردی امروز یکشنبه تا بعداز ظهر فردا دوشنبه در هرمزگان مساعد پیش بینی می‌شود.

معاون اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز یکشنبه  تا عصر فردا دوشنبه شرایط جوی و دریایی آرام و پایداری برروی استان حاکم خواهد بود.

عارفی ادامه داد: در این مدت پدیده غالب در ساعت صبح در سواحل و جزایرخلیج فارس مه رقیق صبحگاهی و در ساعت بعداز ظهر وزش بادهای سطحی برروی دریا خواهد بود.

وی بیان داشت: از بعد از ظهر روز دوشنبه بتدریج افزایش سرعت بادهای شمال غربی برروی خلیج فارس پیش بینی می شود و به تناوب تا صبح پنجشنبه آب های تنگه هرمز و دریای عمان را نیز متلاطم خواهد کرد.

معاون هواشناسی هرمزگان اظهار داشت: اوج فعالیت این ناپایداری در ساعت بعدازظهر و سه شنبه شب، ۱۳ اسفند ماه پیش بینی می شود.

عارفی گفت: در این مدت تغییرات دمایی در هرمزگان بین ۱ تا ۲ درجه سلسیوس در نوسان خواهد بود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.