حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : هر کس بمیرد و امام زمان خود را نشناخته باشد به مرگ جاهلی مرده است.


» » » » موارد ابتلا به کرونا در هرمزگان ۲۶ درصد کاهش یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

موارد ابتلا به کرونا در هرمزگان ۲۶ درصد کاهش یافت

 موارد ابتلا به کرونا در هرمزگان ۲۶ درصد کاهش یافترئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: محدودیت‌های کرونایی موجب کاهش ۲۶ درصدی موارد ابتلا به کرونا نسبت به هفته قبل در هرمزگان شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: حسین فرشیدی با بیان اینکه خوشبختانه روز گذشته فوتی بر اثر کرونا در استان نداشتیم، افزود: شمار جان باختگان در استان همان ۹۳۷ نفر باقی ماند.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی موجب کاهش ۲۶ درصدی موارد ابتلا به کرونا نسبت به هفته قبل شده و کاهش ۴۵ درصدی نسبت به دو هفته قبل از آن شده است، اظهار کرد: اکنون ۲۴۱ نفر با تشخیص کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این شمار ۳۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۳ نفر از آن‌ها وخیم است.

فرشیدی با اشاره به اینکه در سه روز اخیر رعایت نکات بهداشتی بویژه استفاده از ماسک ۵ درصد کاهش یافته است از مردم خواست از ماسک استفاده کنند و از شرکت در تجمعات جدا خودداری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان طرح شهید سلیمانی را در کنترل کرونا در استان موثر دانست و عنوان کرد: در این طرح، دو هزار و ۵۶۹ تیم حمایتی از دو هزار و ۲۳۲ بیماران در قرنطینه خانگی مراقبت و حمایت می‌کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.