حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نماز نور چشم مومن است.


» » » » ساعت های تردد به جزیره قشم کاهش یافت

ساعت های تردد به جزیره قشم کاهش یافتبا تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان رفت و آمد دریایی از بندرشهید حقانی بندرعباس و بندرپل شهرستان بندرخمیر به جزیره قشم کاهش یافت.

...

کاوش نیوز: رییس این ستاد در نشستی در همین رابطه اظهار داشت: براساس تصمیم گیری های انجام شده ساعت های تردد از بندر شهید حقانی بندرعباس و بندر پل شهرستان بندر خمیر به جزیره قشم از ساعت شش صبح تا ۱۸ عصر خواهد بود.

سعید ناجی با بیان اینکه اعمال این محدودیت از روز چهارشنبه ۱۴ اسفندماه خواهد بود، افزود: این تصمیم برای مدیریت بهتر مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان برای حفظ سلامت افراد مجبور به افزایش محدودیت های تردد به جزیره قشم شود، محدودیت های جدیدی اعمال خواهد شد اما در حال حاضر به این محدودیت ۱۲ ساعته اکتفا شده که امیدواریم مثمر ثمر باشد.

این مقام مسوول اظهار داشت: هشت تیم غربالگری کرونا ویروس در ورودی های استان در نقاط مختلف از شرق، غرب و شمال از فردا ۱۱ اسفند ماه مستقر و تردد هموطنان به استان را کنترل می کنند تا بتوان از تکثیر و شیوع بیشتر این بیماری جلوگیری کرد.

ناجی تاکید کرد: از مردم کشورمان خواستاریم سفرهای امسال خود به هرمزگان را به نحوی مدیریت کنند که به منظور حفظ سلامت خود و عزیزانشان کمتر مجبور به تردد در استان شوند و از تردد غیر ضروری اجتناب کنند.

 

ورود مسافران و گردشگران به جزیره هرمز ممنوع شد

بخشدار جزیره هرمز گفت: ورود مسافران و گردشگران غیربومی به جزیره هرمز برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ممنوع شد.

مجد الدین حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: در حال حاضر تمام فضاها و معابر عمومی جزیره هرمز توسط نیروهای شهرداری ضدعفونی و گندزدایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: با تهیه مواد ضدعفونی و گندزدا، ادارات، سرویس‌های بهداشتی بوستان‌ها و مساجد، فضاهای اداری و مدارس، تجهیزات و سکوهای بوستان ها، خودپردازهای بانک ها، نانوایی‌ها و دیگر مکان‌های عمومی هر روز گندزدایی و ضدعفونی می‌شود.

حضور تعداد زیادی مسافر در هرمزگان از نقاط مختلف کشور بعد از اعلام تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها از یک سو و کنترل نشدن مبادی ورودی و خروجی از سوی دیگر نگرانی‌ها درباره افزایش احتمال شیوع کرونا در استان را افزایش داده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.