حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نه من و نه گویندگان قبل از من کلمه ای پر محتوا همانند لا اله الا الله نگفته ایم.


» » » » هزار و ۴۹۷ سرباز وظیفه در دوره‌های مهارت‌آموزی استان همدان شرکت کردند

هزار و ۴۹۷ سرباز وظیفه در دوره‌های مهارت‌آموزی استان همدان شرکت کردندمدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان با اشاره به اجرای طرح آموزش‌های فنی و حرفه ای سربازان وظیفه، گفت: یک هزار و ۴۹۷ نفر از سربازان وظیفه این استان در ۹ ماه نخست امسال در دوره های مهارت آموزی این سازمان در رشته‌های مختلف فنی و حرفه‌ای شرکت کردند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: «وهب مختاران» افزود: در مجموع ۱۰۸ دوره آموزشی با محوریت سازمان آموزش فنی و حرفه ای برای کادر وظیفه نیروهای مسلح در سطح استان همدان برگزار شده است.

وی با اشاره به تفاهم نامه ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان آموزش فنی و حرفه ای برای آموزش مهارتی و فنی سربازان وظیفه، اظهار داشت: اجرای این تفاهم نامه به صورت جدی در استان همدان پیگیری می‌شود و دوره های آموزشی مناسبی برهمین اساس در استان برگزار شده و یا در حال برگزاری است.

مختاران با اشاره به ارزش بین المللی گواهینامه مهارت آموزی سازمان آموزش فنی و حرفه ای، گفت: آزمون‌های فنی و حرفه ای بر پایه موازین استاندارد و در تمامی مراکز ثابت و تیم‌های سیار و بصورت ادواری و هماهنگ برگزار می شود.

وی اظهار داشت: رشته های اسپارک کار، آشپز ملل، بسته بندی مواد غذایی، دسرساز بین الملل، طراحی و بسته بندی محصولات صنعتی و تجاری از جمله رشته های جدید مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای در سال جاری هستند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان در خصوص عملکرد سال جاری این مرکز نیز گفت: ۱۹ هزار و ۳۹۶ نفر در ۹ ماه نخست امسال در آزمون های مهارتی مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان شرکت کرده‌اند.

مختاران با اشاره به اینکه ۱۳ هزار و ۳۳۶ نفر از مجموع شرکت کنندگان دراین دوره ها را آقایان تشکیل می دادند، اظهار داشت: همچنین هفت هزار و ۹۰۲ نفر نیز در آزمون های آنلاین دوره های آموزش مهارتی استان همدان شرکت داشتند.

وی درصد قبولی در آزمون های آنلاین را ۶۹ درصد ذکر کرد و افزود: در آزمون های هماهنگ نیز چهار هزار و ۶۹۵ نفر به رقابت پرداختند که ۵۱ درصد موفق به کسب نمره حد نصاب شدند و در آزمون های ادواری سازمان نیز ۷۹ درصد قبولی ثبت شده است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان با اشاره به اینکه در آزمون های صنعت ساختمان نیز آمار قبولی به ۹۲ درصد رسیده است، گفت:  در مجموع ۱۳ هزار و ۹۹۳ نفر موفق به کسب نمره قبولی در آزمون های سازمان آموزش های فنی و حرفه ای استان شدند.

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان برای چهارمین سال متوالی موفق به کسب رتبه نخست جشنواره شهید رجایی، در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.