حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : پنهان كننده كار نيك (پاداشش) برابر هفتاد حسنه است و آشكاركننده كار بد سـرافكنـده است و پنهان كننـده كـار بـد آمـرزيـده است.


» » » » اشتغال در حوزه مبل و منبت با کمک فنی و حرفه ای میسر می شود

 اشتغال در حوزه مبل و منبت با کمک فنی و حرفه ای میسر می شودمدیرکل آموزش فنی و حرفه ای همدان گفت: این اداره کل به کمک عوامل توسعه خوشه مبل و منبت و هم افزایی با افراد ماهر دیگر استان ها توان افزایش و ایجاد زمینه اشتغال در این صنعت را دارد.

...

کاوش نیوز: وهب مختاران در نشست برنامه ریزی طرح تکاپو در خوشه مبل و منبت افزود: با استفاده از توان و تجربه افراد متخصص در خوشه مبل و منبت می توان به بازدهی بالا دست یافت.

وی با بیان اینکه در این راستا اداره کل آموزش فنی و حرفه ای توانایی برگزاری دوره های مهارتی در حوزه مبل و منبت را دارد اظهار داشت: در بخش دولتی و خصوصی از افراد متخصص و مطرح کشور برای اجرای این امر مهم دعوت می شود.

مختاران بیان کرد: می توان با برگزاری همایش ها و سمینارها خروجی مناسب و موثری را در این حیطه داشته باشیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای همدان با تاکید بر آموزش شیوه های نوین این حوزه ابراز امیدواری کرد: با اتصال به برندهای معروف و بزرگ در برگزاری همایش ها و سمینارها بتوان گام های موثری در ایجاد فرصت های شغلی و توسعه رونق اقتصادی ایجاد کرد.

مختاران افزود: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای همدان با تمام توان و ظرفیت ها آمادگی کامل برای پیشرفت و توسعه این صنعت را دارد.

650 حرفه در قالب 55 رشته در مراکز دولتی و خصوصی وابسته به فنی و حرفه ای همدان آموزش داده می شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.