حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : هيچ بنده اى عالم نباشد تا اين كه به بالا دست خود حسد نبرد و زير دست خود را خوار نشمارد.


» » » » شاخصه اصلی شهر نمونه داشتن شهروندان قانونمدار است

شهردار همدان شهروندان را سرمایه‌های توانمند در کمک به توسعه و تقویت اهداف مدیریت شهری در عرصه‌های مختلف دانست و گفت: شاخصه اصلی شهر نمونه داشتن شهروندان قانونمدار است

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم: عباس صوفی در جمع اصحاب رسانه شهروندان را سرمایه‌های توانمند در کمک به توسعه و تقویت اهداف مدیریت شهری در عرصه‌های مختلف دانست و اظهار داشت: شاخصه اصلی شهر نمونه داشتن شهروندان قانون‌مدار است و جشنواره «شهروندان برگزیده»  نیز با هدف تقدیر و تشکر از شهروندان عامل به وظایف شهروندی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره شهروندان برگزیده در چهار بخش شامل فعالیت در زمینه مدیریت شهری، فعالیت‌های اجتماعی غیر شغلی، فعالیت‌های شغلی، بخش ویژه که تلاشگران سلامت هستند، افزود: در این جشنواره باید به شهروندانی که عامل به وظیفه خود هستند توجه کرده و از توانمندی‌ها و اقدامات آنها تقدیر شود چرا که آنها سرمایه این شهر تاریخی هستند و می‌توانند الگویی برای دیگران باشد.

شهردار همدان با تأکید براینکه اگر شهروندان وظایف خود را به خوبی در حوزه شهروندی انجام دهند بسیاری از مشکلات شهروندی رفع خواهد شد، گفت: سیاست‌های شهروندی می‌تواند در مدیریت شهری نیز مؤثر باشد.

وی با اشاره به اینکه مقوله فرهنگ مؤلفه مهم مدیریت شهری است و جشنواره شهروندان برگزیده نیز در چارچوب معیارهای فرهنگی - اجتماعی برگزار می‌شود، عنوان کرد: باید از ظرفیت رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و رسانه ملی در راستای معرفی جشنواره شهروند برگزیده استفاده شود.

صوفی با اعلام اینکه ثبت نام شهروندان برای شرکت در جشنواره شهروندان برگزیده از 15 آذر در این شهر آغاز شده و با شکل‌گیری شورای سیاست‌گذاری، کمیته‌های علمی- داوری، اجرایی و اطلاع‌رسانی کلید خورده است، مطرح کرد: شهروندان همدانی از طریق وبسایت جشنواره در قالب خودمعرفی و معرفی دیگران می‌توانند به منظور ثبت نام اقدام کنند.

وی بیان کرد: شهروندان همدانی برای ثبت‌نام در «جشنواره شهروندان برگزیده همدان» سال 99 تا 20 دی ماه امسال فرصت دارند تا به وبسایت www.TCF.hamedan.ir مراجعه کنند و یا کد دستوری #900400*6655*  را با تلفن همراه خود شماره گیری کنند.

 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.