حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : بپرهیز از این که خود را برای دیگران بیارایی و با انجام گناه به جنگ با خدا برخیزی


» » » » قدرت دفاعی و سلاح نظامی ایران قابل مذاکره نیست

امام جمعه ملایر گفت: سلاح نظامی و قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران قابل مذاکره نیست در حالی که دشمنان تلاش می کنند ایران را وادار به مذاکره کنند .

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر افزود: آمریکا و همدستانش به دنبال این هستند تا وانمود کنند ایران در عرصه بین المللی یک خطر جدی است.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان با القای اینکه تهدیدات موشکی ایران تهدید بزرگی است، از این ابزار استفاده کردند تا ایران را وادار به مذاکره کنند که رئیس جمهوری ایران در دیدار با مردم هرمزگان با قدرت پاسخ آنها را داد.
وی با بیان اینکه دکتر روحانی با صراحت اعلام کرد که قدرت دفاعی ایران مذاکره بردار نیست، افزود: بر این اساس مسئولان نظام باید مراقب باشند که با این تهدیدهای توخالی دشمنان سر میز مذاکره ننشینیم.
حجت الاسلام برقراری با اشاره به اعلام آتش بس در سوریه گفت:اگرچه آمریکایی ها آتش بس یک ماهه در سوریه را مصوب کرده اند، اما همچنان شاهد اقدامات خونبار و آتشین در غوطه شرقی سوریه از سوی تروریست های مورد حمایت آمریکا و انگلیس هستیم.
وی با بیان اینکه هدف دشمنان ایجاد ناامنی و جنگ در کشورهای اسلامی است، بیان کرد: همانگونه که ارتش سوریه تاکنون توانست نیروهای تروریستی را قلع و قمع کند، هر چه زودتر در غوطه شرقی نیز شاهد از بین رفتن تروریست خواهیم بود.
خطیب جمعه ملایر ادعای آمریکا مبنی بر ارسال موشک به یمن را بی اساس خواند و ادامه داد: آمریکا در تلاش برای تصویب قطعنامه علیه ایران در شورای امنیت است و به دنبال این است که جامعه بین الملل را وادار به پذیرفتن این امر کند که ایران یک خطر جدی است.
حجت الاسلام برقراری در بخش دیگری از خطبه های خود به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار دست اندرکاران کنگره 14 هزار شهید کارگر اشاره کرد و گفت: طبق فرموده های رهبر معظم انقلاب کارگران ما اهل بصیرت و غیرت هستند که در شکل گیری نظام اسلامی سهم عمده ای را ایفا کردند.
وی با تاکید بر اینکه حق کارگران باید به درستی به آنها داده شود، تاکید کرد: یک حق از سوی مردم و حق دیگر از سوی مسئولان باید به کارگران ادا شود و هر فرد ایرانی باید با خرید تولیدات داخلی از دسترنج کارگران استفاده کند.
حجت الاسلام برقراری ادامه داد: مسئولان نیز باید حق و حقوق کارگران را به خوبی در نظر بگیرند و در همه جوانب عدالت رعایت شود.
وی همچنین به فرا رسیدن سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و آغاز هفته احسان و نیکوکاری از 14 تا 20 اسفندماه اشاره و بیان کرد: این جشن خداپسندانه باید باشکوه تر و با حضور پرشور مردم و خیران برگزار شود.
وی فرا رسیدن ثبت نام حوزه های علمیه از 12 اسفند تا 15 فروردین ماه و همچنین 15 اسفندماه روز درختکاری را از دیگر مناسبت ها برشمرد و افزود: منابع طبیعی سرمایه ملی کشور است که همه باید از این سرمایه ملی حفظ و حراست کنیم و درختکاری باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.