حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فقيه حقيقى، زاهد در دنيا، مايل به آخرت و چنگ زننده به سنّت پيامبر اكرم(ص) است.


» » » » رییس هیات بدمینتون همدان معرفی شد

رییس هیات بدمینتون همدان معرفی شدمحمد بداغی با کسب بیشترین آرا در مجمع انتخابات بدمینتون همدان به عنوان رییس جدید این هیات برگزیده شد.

...

کاوش نیوز: مجمع انتخابات هیات بدمینتون همدان با حضور مسوولان اجرایی ورزش همدان برگزار شد و محمد بداغی با کسب ۱۴ رای از ۱۵ رای ماخوذه به مدت چهار سال در ریاست این هیات معرفی شد.

در این مجمع محمد بداغی و محمد توتونچی ۲ کاندیدا بودند که پس از ارایه برنامه، بداغی توانست حداکثر آرا را کسب کند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این نشست با تاکید بر لزوم استعدادیابی گفت: ثمره استعدادیابی بدمینتون همدان امیر جباری بود که سال ها در ترکیب اصلی تیم ملی افتخارآفرین است.

محسن جهانشیر افزود: باید این رویه با قدرت و برنامه ریزی بیشتر ادامه یابد تا بتوانیم نظیر جباری چندین نخبه بدمینتون در سطح اول کشور داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه کسب ۱۴ رای از ۱۵ رای ماخوذه توسط محمد بداغی، مسوولیت او را برای کسب موفقیت بدمینتون استان در میادین ملی و بین المللی دوچندان می کند، گفت: وفاق و همدلی راهگشای موفقیت ورزش استان است.

جهانشیر خاطرنشان کرد: استفاده از تجربه روسای سابق و نیز پیشکسوتان و مربیان این رشته ورزشی در برنامه ریزی راهبردی برای توسعه بدمینتون حایز اهمیت است.

وی تعامل با سایر دستگاه های اجرایی را در رشد و رونق ورزش مورد تاکید قرار داد و گفت: برای پیشرفت بدمینتون باید تعامل سازنده با آموزش پرورش و شهرداری داشته باشیم چرا که این همکاری استعدادیابی و قهرمان پروری را دوچندان می کند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.