حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : به مردم بگوييد بهتر از آن چيزى كه می خواهيد به شما بگويند.


» » » » داوربین المللی بسکتبال برای ادامه فعالیت نیازمند حمایت است

 داوربین المللی بسکتبال برای ادامه فعالیت نیازمند حمایت استرئیس هیات بسکتبال همدان با تاکید بر اینکه حمایت مسئولان موجب دلگرمی نخبگان ورزشی می شود گفت: 'هادی سالم' داور بین المللی برای ادامه فعالیت خود در امر قضاوت نیازمند حمایت و همراهی مدیران است.

...

کاوش نیوز: پرویز ریحانی اظهار داشت: مدیران اسدآباد اجازه ندهند افتخار ارزنده داوری این استان از ادامه فعالیت دلسرد شود.
وی ادامه داد: هادی سالم تنها داور بین المللی غرب کشور اکنون در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد اشتغال دارد و به دلیل قضاوت های مهم بین المللی نیازمند گرفتن مرخصی است.
وی اضافه کرد: انتظار ما حمایت از نخبه های ورزشی و همکاری لازم با آنها است تا آنها بتوانند با انگیزه بهتری در راستای افتخارآفرینی برای کشور و استان قدم بردارند.
ریحانی خاطرنشان کرد: هادی سالم افتخار ارزنده جامعه داوری استان همدان به شمار می رود که یکی از بهترین های فدراسیون جهانی نیز محسوب می شود.
رئیس هیات بسکتبال همدان افزود: قرار است در همین رابطه امروز چهارشنبه با فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد نشستی برگزار شود تا بتوانیم ضمن تعامل لازم، مشکل اصلی هادی سالم را برطرف کنیم.
ریحانی گفت: سالم جزو معدود داوران دارای مدرک بین المللی ایران است که هم اکنون برای قضاوت در رقابت های مهم بین المللی آماده می شود.
وی با بیان اینکه یک داور بین المللی اگر به دلیل شرایط کاری و همکاری نکردن از قضاوت برای همیشه خداحافظی کند، شایسته جایگاه والای ورزش نیست ابراز امیدواری کرد: نگاه به نخبه های ورزشی مثبت و حمایتی باشد.
هادی سالم داور بین المللی بسکتبال اسفندماه سال قبل به دلیل مشکلات شغلی از قضاوت در میادین ورزشی انصراف داد.
این داور بین المللی و اهل شهرستان اسدآباد از توابع استان همدان از ماه ها قبل به دلیل محدودیت های شغلی ایجاد شده با مشکل اعزام به رقابت های ورزشی مواجه شده بود و برهمین اساس تصمیم به کناره گیری از قضاوت گرفت.
هیات بسکتبال همدان رایزنی های لازم را برای انصراف وی از این تصمیم آغاز کرد و اکنون امیدوار است تا مشکل شغلی او نیز حل شود.
این داور بین المللی بسکتبال جزو چهار داور الیت کشورمان است که مقدماتی جام جهانی 2018 را قضاوت می کند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.