حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.


» » » » خصوصی‌سازی غیرکارشناسی جفا در حق کارگران است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: خصوصی‌سازی غیرحرفه ای و غیرکارشناسی جفا در حق کارگران است.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام حبیب‌الله شعبانی موثقی در خطبه‌های نماز جمعه همدان اظهار داشت: برخی از خصوصی سازی ها غیرکارشناسی و برخی منفعت طلبانه بوده که باید از این رویه جلوگیری کرد.

وی با تاکید بر اینکه امروز باید به بیکاری جوانان، اشتغال و اشک کارگر توجه کرد اضافه کرد: حقایق جامعه موضوعی مهمتر از ورزشگاه رفتن زنان است و این مباحث واقعیت جامعه ما نیست.

امام جمعه همدان تاکید کرد: حقیقت جامعه بیکاران، جوانان و اشک‌های کارگرانی است که به خاطر واگذاری نامناسب واحدهای تولیدی به بخش خصوصی بی‌کار شده اند.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب دشمن به خوبی می‌دانست کشوری که شعار استکبارستیزی دارد در آینده برای اهداف سلطه‌جویانه آن مشکل‌ساز خواهد شد .

حجت الاسلام شعبانی موثقی افزود: به همین دلیل دنیای استکبار از هر توطئه‌ای از ترور گرفته تا جنگ تحمیلی برای نابودی ایران اسلامی بهره برد اما ناکام ماند.

وی با بیان اینکه متفکران غربی به خوبی می‌دانستند که اگر در کشوری اسلام ساری و جاری شود و مردم در صحنه باشند، برای آنان تهدید خواهد بود تاکید کرد: از همین رو همه قدرت‌ها پشت صدام قرار گرفتند تا به ایران اسلامی حمله کنند.

حجت الاسلام شعبانی موثقی با بیان اینکه در آن زمان نه انرژی هسته‌ای وجود داشت و نه موشکی اما مسیری که ایران اسلامی انتخاب کرده بود، منافع غرب را با چالش مواجه کرد خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس برخلاف دیدگاه دشمن نه تنها این کشور را نابود نکرد بلکه باعث استقلال و استحکام ایران شد.

حجت الاسلام شعبانی موثقی با بیان اینکه اصرار بر مذاکره با غرب نتیجه نخواهد داد، اظهار داشت: در نظام اسلامی همه مسئولان خادم مردم هستند و رهبر معظم انقلاب نیز خود را خادم مردم می دانند.

وی با بیان اینکه مشکلاتی در استان و کمبودهایی در حوزه آموزش و پرورش وجود دارد که قابل حل است گفت: اصل جدی آموزش و پرورش اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و مبارزه با سند ۲۰۳۰ است که باید به آن توجه شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.