حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : هيچ بنده اى عالم نباشد تا اين كه به بالا دست خود حسد نبرد و زير دست خود را خوار نشمارد.


» » » » تحقق پروژه فاضلاب آزادشهر با اعتبار 83 میلیارد تومانی

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خبر داد:

تحقق پروژه فاضلاب آزادشهر با اعتبار 83 میلیارد تومانی

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان در بازدید مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از استان گلستان و طرح های فاضلاب شهرستان آزادشهر از تحقق پروژه فاضلاب آزادشهر با اعتبار 83 میلیارد تومانی خبر داد.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ مهندس هرمزی اظهار داشت: طرح فاضلاب شهرستان آزادشهر با توجه به مشکلات تامین اعتبار مورد نیاز با وقفه روبرو شد که امیدواریم با سفر مهندس جانباز و پیگیری های نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان با اعتبار مورد نیاز بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

وی در ادامه افزود: تاکنون پروژه ایستگاه پمپاژ شهرستان آزادشهر در مدول اول  ۲۰ درصد و تصفیه خانه فاضلاب ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که امیدواریم با تکمیل این پروژه ها بتوانیم مدول های بعدی را هم اجرایی کنیم تا کل شهر آزادشهر را از طرح فاضلاب بهره مند شود.

مهندس هرمزی حجم کل شبکه جمع آوری فاضلاب شهرستان آزادشهر را ۱۰۰ کیلومتر عنوان و تصریح کرد: تاکنون توانسته ایم ۳۴ کیلومتر از طرح شبکه جمع آوری فاضلاب این شهرستان را اجرایی کنیم که  ۲۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است که برای تکمیل این پروژه ۶۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر لازم است و با رفع این مهم و با اتمام مدول اول این پروژه جمعیتی بالغ بر ۵۰ هزار نفر تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار خواهند گرفت.

در ادامه این بازدیدها مهندس جانباز ضمن تقدیر از مدیر عامل و مجموعه همکاران شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در راستای تلاش های شبانه روزی جهت تکمیل این پروژه ها اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد با اعتبارهای‌‌ مورد نیاز بتوانیم پروژه های نیمه تمام که چندین سال است رها شده را تکمیل کنیم تا بتوانیم مشکلات مردم فهیم شهرستان های آزادشهر و رامیان را تا حدودی کاهش دهیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.