حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهترين كارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نيكي به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در راه خدا


» » » » آحاد مشترکان استان تحت پوشش خدمات آب قرار می گیرند

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از ادغام شرکت های آبفا و آبفار در قالب طرح یکپارچه سازی و به دنبال آن پایداری خدمات به شهروندان شهرها و روستاها تأکید کرد.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ مهندس بهزاد هرمزی در دیدار و گفتگو با آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی گفت: با یکپارچه شدن شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی می توان گفت آحاد مشترکان استان تحت پوشش خدمات آب و بخش وسیعی نیز تحت پوشش خدمات جمع آوری فاضلاب این شرکت قرار دارند.

در این دیدار آیت الله علوی گرگانی، ضمن ابراز رضایت از عملکرد مجموعه شرکت آب و فاضلاب در امر خدمت رسانی به مردم شریف استان مخصوصا تامین آب شرب در ایام شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: از آنجایی که مسئله ی آب و حفاظت از منابع آبی یکی از مهمترین مسائل جامعه است و می بایست نسبت به حفاظت از آن با جدیت و دقت نظر برخورد شود به لطف خداوند متعال، با تشخیص و تدبیر خوب کارشناسان و مدیران آب و فاضلاب آب شرب، سالم و بهداشتی توسط این شرکت برای مردم استان فراهم شدد.

مهندس هرمزی نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت منابع آبی استان اظهار داشت: با توجه به یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی و با تلاش نیروهای کارآمد و دلسوز در راستای فرهنگ سازی جهت مصرف بهینه ی آب اقدامات متعددی در استان در حال انجام است تا بتوانیم آب شرب سالم و پایداری برای هم استانی ها فراهم کنیم .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود: تلاش مجموعه این شرکت بر این است که خدمات خود را به صورت بهینه و پایدار در هردو بخش شهری و روستایی و در دو حوزه آب و فاضلاب ارتقا دهد و عموم مردم استان را از خدمات خود بهره مند سازد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.