حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهای بهشت لا اله الا الله است.


» » » » ۸۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در آزادشهر افتتاح می‌شود

فرماندار آزادشهر در شرق استان گلستان از افتتاح ۸۲ پروژه عمرانی و اقتصادی و آغاز عملیات اجرایی ۹ پروژه دیگر در ایام هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

...

کاوش نیوز: سیدرسول حسینی اظهارداشت: با تلاش دستگاه‌های شهرستانی و با هدف رشدو توسعه منطقه، در هفته دولت ۹۱ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که با توجه به شرایط کنونی کشور، کار بزرگی محسوب می‌شود.

وی با تشریح جزییات این پروژه ها افزود: بهره برداری از ۶۶ پروژه عمرانی می تواند کمک شایان توجهی به ارتقای زیرساخت های شهرستان نماید و افزون بر آن ۱۶ طرح اقتصادی نیز به بهره برداری می‌ رسد که برای ۶۸ نفر ایجاد اشتغال کرده و می تواند باعث جهش اقتصادی شهرستان شود.

فرماندار آزادشهر گفت: تمرکز ساختار پروژه های عمرانی در هفته دولت در حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی و بسته بندی آن می باشد و از جمله می توان به افتتاح سیلوی بزرگ ۶۰ هزار تنی شهرستان آزادشهر اشاره نمود که توانایی ذخیره و نگهداری محصول گندم آزادشهر و شهرستان‌های همجوار را داراست.

حسینی خاطرنشان کرد: برای برگزاری مطلوب هفته دولت، برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی نیز در نظر گرفته شده است که تقاضا داریم شهروندان و خانواده ها ضمن شرکت در آنها از این قبیل برنامه ها استفاده نمایند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.