حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : آراستگی از اخلاق مومنان است.


» » » » تقدیر رییس ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی از فعالان عرصه‌ی انتخابات

متن این پیام که از سوی حجه الاسلام والمسلمین سید محسن طاهری خطاب به مردم شریف استان گلستان بخصوص دست اندرکاران عرصه انتخابات صادر گردیده به شرح ذیل می باشد

...

متن این پیام که از سوی حجه الاسلام والمسلمین سید محسن طاهری خطاب به مردم شریف استان گلستان بخصوص دست اندرکاران عرصه انتخابات صادر گردیده به شرح ذیل می باشد

بسم ا… الرحمن الرحیم

"و کاین من نبی قاتل معه ربیون کثیر فما وهنوا لما اصابهم فی سبیل الله و ما ضعفوا و ما استکانوا و الله مع الصابرین" (آل‌عمران/۱۴۶)

 چه بسیار پیامبرانی که مردان الهی فراوانی به همراه آنان به مبارزه پرداختند و هرگز در راه خدا در برابر سختی‌هایی که به آنها رسید از خود سستی و ناتوانی نشان ندادند؛ و خداوند با شکیبایان است.

دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری که آزمون بزرگ دیگری برای ملت شریف ایران بود، پشت‌سر گذاشته شد. حضور چشمگیر مردم در عرصه‌ی انتخابات، بار دیگر جلوه های مردم‌سالاری اسلامی را در برابر چشم جهانیان عرضه و اثبات نمود و خفت دیگری را برای رژیم‌های دیکتاتوری منطقه و اربابانشان به ارمغان آورد.

خدا را شکرگزاریم که به برکت نعمت بی‌بدیل ولایت فقیه، ده‌ها بار انتخاباتی آزاد را تجربه کرده‌ایم و امیدواریم که ما را قدردان این نعمت بزرگ قرار دهد.

برخود لازم دیدم به عنوان یکی از فعالان این عرصه‌ ، نکاتی را به هم‌استانی‌های عزیز خصوصا همکاران خودم در ستاد انتخاباتی حضرت آیت‌اله رئیسی و سایر حامیان ایشان در استان متذکر گردم :

 

1- ورود حضرت آیت اله دکتر سید ابراهیم رئیسی به عرصه انتخابات براساس دعوت اقشار مختلف و خاصه علما و بعضی مراجع عظام صورت گرفت و این حضور نقش بسیار موثری در بوجود آمدن یک فضای گرم و پرشور انتخاباتی و یک رقابت به معنای واقعی کلمه علی‌رغم بحران‌های اقتصادی و اجتماعی فرهنگیِ تقلیل دهنده مشارکت، ایفا نمود که اکنون برآیند آن ثبات سیاسی و اقتدار ملی برای کشور و نظام در سطح منطقه و عرصه بین الملل است و قطعا بدون چنین حضوری این مهم تحقق نمی‌یافت.

 

2-ورود حضرت آیت‌اله دکتر سید ابراهیم رئیسی به عرصه‌ی نامزدی انتخابات ریاست جمهوری، همچنین در سطح داخلی فصل جدیدی را به روی جبهه‌ی فراگیر انقلاب اسلامی گشود و منجر به احیای گفتمان انقلاب اسلامی ، توجه به صاحبان اصلی انقلاب یعنی مستضعفان و بیان مطالبات آنان، وحدت و انسجام حداکثری نیروهای مومن و انقلابی در سراسر کشور گردید و قدرت، ظرفیت و استعداد آنان را به همگان به اثبات رساند.

 

3-بی‌شک در این کارزار، قدمی که انسان مومن و بصیر در جهت تقویت ارزش‌های الهی برمی‌دارد، نه تنها پاداش اخروی دارد، در دنیا نیز آثار فردی و اجتماعی فراوانی خواهد داشت. نباید تصور کرد که تنها نتیجه‌‌ی دنیوی که بر فعالیت انتخاباتی مترتب می‌شود، پیروزی ظاهری است، اگر آن‌چه را که در این مدت کوتاه سه ماهه‌ی اخیر "از زمان دعوت از آیت‌اله رئیسی تا روز انتخابات" اتفاق افتاد، بتوان به ‌درستی تحلیل و ارزیابی کرد، به واقعیات امیدبخش فراوانی می‌توان دست یافت که شناسایی بسیاری از نیروهای ناشناخته‌ی مردمی، همگرایی بیش‌از‌پیش نیروهای انقلابی و نفوذ فوق‌العاده‌ی گفتمان انقلاب اسلامی در اعماق دل‌های بسیاری از مردم و خصوصاً جوانان را می‌توان بخشی از نتایج و برکات این اقدامات خالصانه دانست.

 

4-امروز وظیفه‌ی اصلی ما، بهره‌برداری از این ظرفیتی است که به برکت انقلاب و نظام اسلامی و این انتخابات باشکوه ایجاد و شناسایی شده است و امیدوارم در این خصوص کوتاهی نکنیم.

در پایان به نوبه‌ی خودم از همه‌ی فعالان عرصه‌ی انتخابات که با هدف تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی و برپایی دولت اسلامی پا به این عرصه گذاشتند، خصوصاً از حامیان نامزدهای جبهه‌ی انقلاب اسلامی، سپاسگزاری می‌نمایم و برای آنان، قبولی این طاعت و فریضه الهی را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

 

"اللهم انا نرغب الیک فی دوله کریمه تعز بها الاسلام و اهله و تذل بها النفاق و اهله و تجعلنا فیها من الدعاه الی طاعتک و القاده الی سبیلک"

                                                                                                                                                     سید محسن طاهری 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.