حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : اگر نفس خود را به کاری مشغول نکنی او تو را مشغول می کند.


» » پروژه انتخاباتی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی برای سال 96

پروژه انتخاباتی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی برای سال 96

 

به جرات می توان گفت بعد از #توصیه_مقام_معظم_رهبری به عدم نامزدی دکتر احمدی نژاد در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بجهت جلوگیری از #دو_قطبی_کاذب ؛ ابلاغ این سیاست ها مشتمل بر این بند بسیار مهم ؛انتخابات ریاست جمهوری آینده بطوری کلی از فضاهای کاذب و تاکتیکی(مبتنی بر هیجان و موج سواری) بالاخص در مرحله ثبت نام،بررسی صلاحیت ها و اعلام آن و مبارزه انتخاباتی فاصله خواهد گرفت و ما شاهد انتخابات خاص و ویژه ای خواهیم بود که با روح اصلی انتخابات و برآیند های مورد انتظار آن در چارچوب نظام و قانون اساسی آن سازگاری بیشتری خواهد داشت.

 

 

...

پروژه انتخاباتی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی برای سال 96

 

 

پروژه_انتخاباتی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی برای سال 96 بطور کلی خنثی شد❗️/ ابلاغ سیاست‌های کلی «انتخابات»(بند10) بعد از توصیه به عدم نامزدی احمدی نژاد ،دومین #تدبیر_راهبردی رهبری برای پایان دادن به دو قطبی های کاذب و...

 

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای بند 1 اصل 110قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران سیاست‌های کلی « #انتخابات» را _ که از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده بود_ بعد از تایید؛امروز ابلاغ کردند.

 

✍این سیاست های کلی دارای ابعاد گسترده و در برگیرنده تمامی انتخابات ها و مراحل مختلف اجرایی و نظارتی آن می شود که بررسی آن در این وجیزه نمی گنجد.اما با توجه به حساسیت های موجود نسبت به انتخابات ریاست جمهوری در سال 96 از یک سو و تجارب دو انتخابات پیشین (88_92) و دغدغه های معطوف (نه به روز انتخابات بلکه ) به اداره کشور در 4سال آینده (*بجهت آسیب های جدی که به حوزه های مختلف اقتصادی،اجتماعی،فرهنگی،امنیتی و... وارد شده است)بنظر نگارنده #بند_10سیاست های کلی انتخابات و 5ذیل بند آن از اهمیت و جایگاه ویژه ای بر خوردار است

  

✍و حتی به جرات می توان گفت بعد از #توصیه_مقام_معظم_رهبری به عدم نامزدی دکتر احمدی نژاد در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بجهت جلوگیری از #دو_قطبی_کاذب ؛ ابلاغ این سیاست ها مشتمل بر این بند بسیار مهم ؛انتخابات ریاست جمهوری آینده بطوری کلی از فضاهای کاذب و تاکتیکی(مبتنی بر هیجان و موج سواری) بالاخص در مرحله ثبت نام،بررسی صلاحیت ها و اعلام آن و مبارزه انتخاباتی فاصله خواهد گرفت و ما شاهد انتخابات خاص و ویژه ای خواهیم بود که با روح اصلی انتخابات و برآیند های مورد انتظار آن در چارچوب نظام و قانون اساسی آن سازگاری بیشتری خواهد داشت.

 

بند 10 سیاستهای کلی انتخابات مقرر می دارد:

  

10 ــ ارتقای شایسته‌گزینی ــ همراه با زمینه سازی مناسب ــ در انتخاب داوطلبان تراز شایسته جمهوری اسلامی ایران و دارای ویژگی‌هایی متناسب با جایگاه مربوط از طریق:

  

1 ــ 10-تعیین دقیق معیارها و شاخص‌ها و شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان در چارچوب قانون اساسی با تأکید بر کارآمدی علمی، جسمی و شایستگی متناسب با مسئولیت‌های مربوط و تعهد به اسلام، انقلاب و نظام اسلامی و قانون اساسی به‌ویژه التزام به ولایت فقیه و سلامت اخلاقی ــ اقتصادی.

 

 

2ــ10 ـ شناسایی اولیه توانایی و شایستگی داوطلبان در مرحله ثبت‌نام به‌شیوه‌های مناسب قانونی و متناسب با هر انتخابات.

 

 

3ــ10 ــ بررسی دقیق و احراز شرایط لازم برای صلاحیت نامزدها با پیش‌بینی زمان کافی در چارچوب قانون هر انتخابات

از طریق استعلام از مراجع ذی‌صلاح و پاسخگویی مسئولانه و به‌موقع آنها.

 

4ــ10 ــ اتخاذ ترتیبات لازم برای به حداقل رساندن ممنوعیت حضور داوطلبان شاغل.

  

5ــ10 ــ تعریف و اعلام معیارها و شرایط لازم برای تشخیص رجل سیاسی، مذهبی و مدیر و مدبر بودن نامزدهای ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان. 

 

✍ انتظار می رود براساس این بند و بطور خاص (5_10*) شورای نگهبان قانون اساسی جمهوری اسلامی در هفته های آینده و پیش از آغاز مراحل اصلی اجرایی انتخابات، شرایط و فرآیندهای قانونی جدید را اعلام و براساس آن انتخابات سال 96 برگزار شود.

  

✍نگارنده از منظر کارشناسی این اقدام را علاوه بر آثار بر شمرده در بالا  یکی از مهم ترین اقدامات قانونی  جهت تضمین آزادی توام با استقلال و وحدت کشور با پایان دادن به دو قطبی های کاذب ضد منافع ملی و امنیت ملی کشور_که در غالب این فضاهای کاذب دست بیگانگان و عناصر نفوذی در میان است_ پایان و براساس #اطلاعات ،یک پروژه طمع ورزانه انتخاباتی دشمنان قسم خورده  انقلاب و نظام اسلامی را برای سال 96  بطور کلی خنثی خواهد کرد.

 

 

#دوقطبی_کاذب

#نفوذ

#رخنه_انتخاباتی

#ثبت_نام_های_تاکتیکی

#موج_سواری_های_رد_صلاحیتی

#برنامه_محوری

#شایسته_سالاری

حسن بیارجمندی 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.