حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : منفورترين چيزهاي حلال در پيش خدا طلاق است.


» » رصد عکس العمل نیروهای ارزشی توسط غربی ها!! / مراقب باشیم شور انتخابات به شوری نزد

همواره به عنوان سرباز کوچک انقلاب و خادم مردم باقی خواهم ماند

رصد عکس العمل نیروهای ارزشی توسط غربی ها!! / مراقب باشیم شور انتخابات به شوری نزد

 

هنوز چند ماهی به انتخابات ریاست جمهوری باقیست ، اما شورانتخابات درهمه جای کشور وجود دارد.وقتی بین اقشار مختلف مردم  حضور پیدا کنی، می بینی که یکی ازموضوع بحث های محافل دوستانه وجمعی آنها،انتخابات اردیبهشت سال 1396است. این وظیفه ماست که مراقب باشیم این شور به شوری نزد.

...

 

هنوز چند ماهی به انتخابات ریاست جمهوری باقیست ، اما شورانتخابات درهمه جای کشور وجود دارد.وقتی بین اقشار مختلف مردم  حضور پیدا کنی، می بینی که یکی ازموضوع بحث های محافل دوستانه وجمعی آنها،انتخابات اردیبهشت سال 1396است. این وظیفه ماست که مراقب باشیم این شور به شوری نزد.

رهبر؛ همچنان درخنثی کردن این حربه ها پیروز میدان است

چند روز گذشته محمود احمدی نژاد با رهبرمعظم انقلاب دیداری دارند. پس از آن دیدار، عده ای در داخل به عمد و یا غیرعمد سعی داشتند از این دیدارخصوصی  و صحبت های آقا، موج جدیدی بسازند و بگویند که آیت الله خامنه ای، محمود احمدی نزاد را از شرکت درانتخابات و کاندیداتوری منع کرده اندو...  دشمنان داخلی و چه خارجی سعی کردند، ازطریق بلندگوهای تبلیغاتی بی بی سی و رادیو فردا دربزرگنمایی این مسئله چیزی کم نگذارند.تصمیم  به چالشی کردن این بحث ها داشتند. تا از آب گل آلود صید خوبی حاصل شود و به اهداف خود که ایجاد تفرقه است برسند.اما نتوانستند زیرا  بحمدالله رهبر انقلاب اسلامی همچنان درخنثی کردن این حربه ها و مکر آنان همیشه پیروز میدان است.

یک نفری، یک آقایی آمده پیش من، من هم به ملاحظه‌ صلاح حال خود آن شخص و صلاح حال کشور به ایشان گفتم که شما در فلان قضیه شرکت نکنید. نگفتیم هم شرکت نکنید، گفتیم صلاح نمی‌دانیم ما که شما شرکت کنید ... یکی بگوید فلانی گفته، یکی بگوید نگفته، یکی بگوید چرا پشت بلندگو نگفته؟ خب حالا این هم پشت بلندگو.

 هدف معظم له  جلو گیری از دو قطبی شدن کشور

محمد محمدخانی فعال اجتماعی وجانباز 8سال دفاع مقدس معتقد است، رهبرمعظم  انقلاب  دارای بصیرت بالایی هستند . ایشان براحتی وضعیت جامعه را تحلیل می کنند.وی می گوید:حضرت ایت الله خامنه ای در زمینه بین المللی هم اطلاعات و تحلیل های بجا و درستی ارائه می دهند.بنابراین در این مقطع زمانی هم ، ایشان از اوضاع کشور تحلیل  بسیار باتدبیر و با بصیرتی ارائه دادند. هدف معظم له  جلو گیری از دو قطبی شدن کشور، همچنین خنثی ساختن توطئه های دشمنان داخلی ، خارجی ، رسانه های بیگانه  و... بوده است. زمانی که جامعه به سمت دو قطبی شدن کشیده می شود. بحث سیاسی در الویت بحث های دیگر چون اقتصاد، اشتغال و..قرار می گیرد.

به صلاح طیف اصلاح طلب و هم طیف اصولگرا

محمدخانی بر این باور است که شاید بحث سیاسی والویت آن، با توجه به شرایط کنونی و الویت های دیگر جامعه کمرنگتر دیده شود. اما رهبری با آن بصیرت روشن و بالا همزمان تدبیر لازم را دارند و درهر شرایطی آگاه به مسائل جامعه و بین الملی هستند. رهبر انقلاب با بیان مطالب اشاره شده در متن بالا نشان دادند ، که همواره  در هدایت جامعه به سمت و سوی آرامش و  جوی سالم پیشقدم  هستند تا  جامعه به سمت و سوی آرامش و امنیت هدایت شود.

این فعال اجتماعی به دغه دغه مردم اشاره دارد و بیان می کند : رهبر انقلاب،  به دغه دغه های  مردم آگاه است .به این نتیجه رسیدند که با ورود شخصیتی چون احمدی نژاد و احتمال دارد، مشکلاتی  ایجاد شود و دشمنان سوء استفاده کنند. البته با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه، چه بسا آشوب های خیابانی را تشدید کند.البته بایداضافه کنم نه از طرف گرو ه های منتصب به این دوجناح بلکه از سمت سوی افرادی که بخواهند از این وضعیت بوجود آمده سوء استفاده کنند. از طرفی،  فرمایش اقا برای پایداری نظام جمهوری اسلامی بوده ،همچنین  فضا برا ی نخبگان کشور هم آماده تر می شود.درهر صورت با نیامدن احمدی نژاد به میدان انتخابات ، این مسئله به مصلحت هر دوجناح خواهد بود. هم به صلاح طیف اصلاح طلب و هم طیف اصولگرا و ارزشی ست، زیرا  با فضای موجود ، طیف اصول گرا می تواند فعالان  بیشتری را به صحنه سیاست و مدیریتی هدایت کنند.

همواره به عنوان سرباز کوچک انقلاب و خادم مردم باقی خواهم ماند

«ولایت‌پذیری»، نکته‌ای بود که جریان مقابل احمدی‌نژاد بر آن دست گذاشت؛ نکته‌ای که محمود احمدی‌نژاد با انتشار نامه‌ای سعی کرد به آن پاسخ دهد. او در نامه‌ خود به مقام معظم رهبری نوشت: «ضمن تشکر از بیانات مهم حضرت عالی در جلسه درس خارج فقه مورخ پنجم مهرماه جاری، به استحضار می‌رسانم که درعمل به منویات رهبر بزرگوار انقلاب، برنامه‌ای برای حضور در عرصه رقابت‌های انتخاباتی سال آینده ندارم. به لطف خداوند متعال و با افتخار همواره به عنوان سرباز کوچک انقلاب و خادم مردم باقی خواهم ماند.»

ایثارگر 8 سال دفاع مقدس تصریح می کند: دکتر محمود احمدی نژاد درست و بجا عمل کردند. با این نامه ولایت پذیری خود را به اثبات رساندند.اما چه بهتر بود، که احمدی نژاد قبل از رسانه ای کردن نصیحت رهبر ،  زودتر اقدام می کردند. باز هم تاکید می کنم ولایت پذیری جناب احمدی نژاد ستودنی ست. مصداق این جمله باشیم که از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن!!! البته برخی از سیاست مدارهای ما منتظرمی مانند. تا حتما بطور اخص، مصالح  را برایشان یاد آوری کنند و یا برایشان مکتوب انشاء شود.

غربی عکس العمل نیرو های ارزشی را رصد می کنند

جا دارد این مسئله را هم یاد آوری کنیم.اگر احمدی نژاد وارد میدان انتخابات می شد. رسانه های غربی بهترین خوراک تبلیغاتی را بدست آورده بودند .اما با خارج شدن از میدان انتخابات حربه از دست دشمنان و رسانه ها ی غربی گرفته شده است. زیرا دستشان خالیست. نکته دیگراینکه، رهبری این مسئله را از موضع یک مصلح دینی بیان کرده اند، موضوعی که صلاح ومصلحت جامعه اسلامی در آن در نظر گرفته شده و قطعا هدف جلوگیری از ایجاد ضرر است. با وجود این، داعیه داران ولایت مداری باید دراین آزمون سربلند بیرون بیایند. رسانه های غربی منتظر هستند تا عکس العمل نیروهای ارزشی را رصد کنند. تا دوباره خوراک تبلیغاتی داشته باشند. بحمد الله با یاری امام زمان،  این نقشه ها هم درهمان لحظات اول خنثی شد و دشمنان انقلاب مثل همیشه نا امید شدند. الهی شکر !!!!انتهای پیام /

رقیه بشار ت نیا


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.