حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بالاترین درجه بهشت فردوس است و اگر چیزی از خدا می خواهید فردوس را طلب کنید.


» » » » جشن دهه فجر امسال مسجد محور و محله محور خواهد بود

جشن دهه فجر امسال مسجد محور و محله محور خواهد بودفرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر با توجه به شرایط کرونا مسجد محور و محله محور خواهد بود، از هوشمندی و دقت بالا و استفاده از تمام ظرفیت‌ها در برگزاری دهه فجری باشکوه خبر داد.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ سردار علی ملک شاهکویی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان که به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر برگزار شد، از اجرای برنامه با موضوعات دفاعی، امدادی، امنیتی، ورزشی، بهداشتی، روشنگری و تربیتی خبر داد و اظهار داشت: طی 10 روز ۲ هزار و ۳۱۵ برنامه با استفاده از فضای مجازی، ابزار رسانه و بردن جشن ها به محلات به خصوص در روستاها در دستور کار است.

به گفته وی از این تعداد ۲۴۰ برنامه شاخص هستند که بخشی از آن شامل رژه موتوری، نگاره انقلاب، جشنواره سرود پایگاهی، نشست تخصصی تبیین ولایت اجتماعی زن، میدان انقلاب، کاروان انقلاب، پویش من انقلابی ام، همایش زنان فاطمی منتظران ظهور، اکران مستند عالیجناب سرخ پوش و وبینار مجازی معیار انتخاب است.

به گفته وی زنگ نمادین انقلاب، اجرای زنده سرود در محیط های پرتردد، آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی، تقدیر از زنان موفق در عرصه جهش تولید، همایش نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر، افتتاحیه راهیان نور مجازی، از دیگر طرح های سپاه نینوا در سطح پایگاه‌های بسیج، حوزه‌های مقاومت و نواحی استان گلستان در دهه فجر امسال است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان از انجام رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی و پوشاک با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر استان خبر داد و افزود: سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران، افتتاح ۱۵ پروژه محرومیت زدایی به صورت متمرکز در روستای نوده ملک گرگان و آغاز ساخت ۲۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی به صورت متمرکز در روستای دودانگه گرگان از دیگر طرح های سپاه درراستای محرومیت زدایی است.

سردار ملک شاهکویی از وجود دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی خبر داد که درراستای عدم برگزاری جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی پول های زیادی خرج کردند، سالیان سال برنامه‌ریزی کردند، رسانه‌های قدرتمند جهان را در اختیار گرفتند و دنیا را همسو کرده بودند که ایران چهلمین سال انقلاب را جشن نگیرد.

سردار ملک شاهکوهی افزود: امسال دهه مبارک فجر را در حالی جشن می گیریم که شعار محوری ۴۲ امین دهه فجر انقلاب اسلامی "انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار" است.

وی خاطرنشان کرد: رزمایش استانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه‌های امدادی، خدمت رسانی، امنیتی و دفاعی با محوریت گردان‌های بیت المقدس و کوثر، طرح لبخند رضایت تجلیل از معلمان نمونه در شرایط کرونایی کشور و برگزاری گشت عملیاتی محله محور در شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های این دهه است.

وی با بیان این که تا پایان ریشه کنی ویروس کرونا طرح بیماریابی شهید سلیمانی کار خود را ادامه می دهد، تصریح کرد: رزمایش استانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه‌های امدادی، خدمات‌رسانی، امنیتی و دفاعی با محوریت گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی هنری "ایران من" خبر داد و گفت: به مناسبت دهه فجر ایستگاه سلامت و توزیع ماسک رایگان توسط گروه‌های امر به معروف اجرا می شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.